293 واحد خون در ایام نوروز 93 در رفسنجان اهدا شد
مسئول انتقال خون شهرستان رفسنجان از ارسال 157 واحد خون به استان کرمان در ایام نوروز 93 خبر داد. مهدی محمد حسینی در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۳ تا چهاردهم فرودین 343 نفر به پایگاههای انتقال خون شهرستان مراجعه کردند که در نهایت 293 نفر موفق به اهدای […]