دستگیری ۱۳ تروریست اردنی در حال ورود به خاک سوریه

  • شناسه خبر: 9639
دستگیری ۱۳ تروریست اردنی در حال ورود به خاک سوریه

خانه خشتی:۱۳ فرد مسلح اردنی در حال ورود به خاک سوریه برای پیوستن به گروهک‌های تروریستی ارتش آزاد سوریه دستگیر شدند. خانه خشتی به نقل از فارس، دستگاه های امنیتی اردن ۱۳ فرد مسلح را که قصد داشتند با عبور از مرز این کشور به گروهک تروریستی موسوم به جبهه یاری اهل شام در سوریه […]

خانه » آخرین اخبار » دستگیری ۱۳ تروریست اردنی در حال ورود به خاک سوریه

خانه خشتی:۱۳ فرد مسلح اردنی در حال ورود به خاک سوریه برای پیوستن به گروهک‌های تروریستی ارتش آزاد سوریه دستگیر شدند.

خانه خشتی به نقل از فارس، دستگاه های امنیتی اردن ۱۳ فرد مسلح را که قصد داشتند با عبور از مرز این کشور به گروهک تروریستی موسوم به جبهه یاری اهل شام در سوریه بپیوندند دستگیر کردند.

از برجسته ترین بازداشتی ها شیخ “ابوعلاء عبیدات” است که به همراه دیگر بازداشتی ها از سوی دستگاه امنیتی تحت بازجویی هستند.

جریان افراطی تروریستی اردن هفته گذشته در شهر معان، ۲۵۰ کیلومتری جنوب عمان پس از شنیدن خبر کشته شدن یکی از عناصر خود معروف به محمد المعانی که با عضویت در گروهک ارتش آزاد سوریه در حال جنگ با دولت سوریه بود مراسم عزا برپا کردند.

یک اردنی دیگر وابسته به القاعده معروف به حمزه المعانی نیز سه ماه پیش در دمشق از پای درآمد.

انتظار می‌رود دادگاه امنیت ملی اردن به زودی محاکمه ۶ متهم جریان افراطی این کشور را به اتهام “ارتکاب اقداماتی خصمانه که بر روابط اردن با کشوری خارجی تاثیر منفی می‌گذارد”، آغاز کند.

این شش نفر سه ماه پیش در حال ورود به سوریه برای پیوستن به گروهک های تروریستی دستگیر شدند.

تاکنون تروریست‌های مسلحی در سوریه با ملیت‌های افغانستانی، پاکستانی، لیبیایی، تونسی، لبنانی، کویتی، عراقی، اردنی و از برخی ملیت‌های آسیایی بازداشت یا کشته شده‌اند که به گفته کارشناسان این امر دلالت بر صرف هزینه هنگفت و هماهنگی چندین کشور در منطقه با همراهی و هدایت کشورهای غربی برای براندازی نظام سوریه ولو به قیمت کشتن مردم این کشور است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان