ایران در مذاکرات مسکو طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی داشت

  • شناسه خبر: 8731
ایران در مذاکرات مسکو طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی داشت

خانه خشتی: سفیر ایران در لبنان گفت: جمهوری اسلامی با ارائه طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی در اجلاس مسکو، خواستار برگزاری نشست تخصصی و فنی در این خصوص شد که مورد موافقت طرف مقابل قرار گرفت. خانه خشتی به نقل از فارس، “فائز شکر” دبیرکل حزب بعث عربی سوسیالیستی لبنان با حضور در […]

خانه » آخرین اخبار » ایران در مذاکرات مسکو طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی داشت

خانه خشتی: سفیر ایران در لبنان گفت: جمهوری اسلامی با ارائه طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی در اجلاس مسکو، خواستار برگزاری نشست تخصصی و فنی در این خصوص شد که مورد موافقت طرف مقابل قرار گرفت.

خانه خشتی به نقل از فارس، “فائز شکر” دبیرکل حزب بعث عربی سوسیالیستی لبنان با حضور در محل سفارت با غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات و در خصوص تحولات صحنه داخلی لبنان و تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

دبیرکل حزب بعث لبنان در این ملاقات اظهار داشت: محور مقاومت، قوی‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد و در مقابل برخی تلاش‌ها جهت تضعیف آن، باید با هوشیاری کامل عمل کرد.

وی همچنین به تحولات اخیر در برخی مناطق لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ انسجام و وحدت و تقویت نقش و جایگاه ارتش و دستگاه‌های امنیتی کشور در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این ملاقات به تشریح روند تحولات مربوط به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۵+۱ در خصوص موضوع هسته‌ای کشورمان پرداخت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با ارائه طرحی منطقی و منطبق با قوانین بین‌المللی در اجلاس مسکو، خواستار برگزاری نشست تخصصی و فنی در این خصوص شد که مورد موافقت طرف مقابل قرار گرفت و کارشناسان فنی دو طرف در نشست خود در استانبول به بررسی فنی و تخصصی موضوع پرداختند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان