چرا امام جمعه به نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیامد؟

  • شناسه خبر: 85273
چرا امام جمعه به نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیامد؟

نمایشگاه کتاب و مطبوعات رفسنجان در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کند که امام جمعه رفسنجان تاکنون برای بازدید از آن حضور نیافته است.

خانه » آخرین اخبار » چرا امام جمعه به نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیامد؟

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نمایشگاه کتاب و مطبوعات رفسنجان به عنوان بزرگ ترین رخداد فرهنگی شهرستان که هفته گذشته با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و بدون حضور امام جمعه افتتاح شد، در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که تاکنون امام جمعه رفسنجان برای بازدید از آن نیامده است.

برای یافتن علت این عدم حضور و  با توجه به اهمیت بحث فرهنگی و توجه همه اقشار به کتابخوانی، طی تماس تلفنی با رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه، علت را جویا شدیم.

محمدآبادی رییس اداره ارشاد با توضیح اینکه عدم حضور امام جمعه در نمایشگاه دلیل خاصی نداشته است، گفت: برخی دعوت نامه ها هنگام ارسال، به برخی از مسئولین نرسید و امام جمعه نیز یکی از آنان بود؛ تصمیم داشتیم هنگام حضور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد در خدمت ایشان باشیم که متأسفانه به دلیل برنامه امام جمعه در جای دیگری این اتفاق نیفتاد؛ به زودی برای حضور ایشان در نمایشگاه اقدام می کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن تشکر از برپایی این رویداد ارزشمند و فرهنگی، علت عدم حضور خود در نمایشگاه را کثرت برنامه های خود اعلام کرد و گفت: به دلیل سفرم به تهران جهت شرکت در همایش ائمه جمعه و امور مربوط به ستاد نماز جمعه نتوانستم برای بازدید از نمایشگاه در کانون امام خمینی (ره) حضور یابم.

لازم به ذکر است حجت الاسلام رمضانی پور در روزهای ابتدایی برپایی نمایشگاه کتاب و مطبوعات، در ازتباط مستقیم با خبرنگار نشریه بیداری در نمایشگاه، به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

برچسب ها:
امام جمعه به نمایشگاه کتاب نیامد خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان