مدیرعامل باشگاه گل گهر در برنامه عصر ورزش؛

جواهری: از هواداران به خاطر نتایج ضعیف نیم فصل اول عذرخواهی می کنم

  • شناسه خبر: 84124
جواهری: از هواداران به خاطر  نتایج ضعیف نیم فصل اول عذرخواهی می کنم

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود به خاطر نتایج کسب شده تیم فوتبال این باشگاه در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول کشور از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

خانه » آخرین اخبار » جواهری: از هواداران به خاطر نتایج ضعیف نیم فصل اول عذرخواهی می کنم

به گزارش “خانه خشتی” جواهری که پس از پیروزی شیرین تیم فوتبال گل گهر سیرجان در دربی استان کرمان و در مقابل مس رفسنجان به استودیوی برنامه عصر ورزش رفته بود با بیان اینکه هدف این باشگاه برای تیم فوتبال در ابتدای فصل قرار گرفتن در جایگاه مناسب و توجه به بازیکنان سیرجانی بوده است، افزود: قطعا یکی از اهداف ما در سالهای آتی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان با بیان اینکه بودجه این باشگاه در فصل جاری برای قراردادهای تیم فوتبال چیزی حدود دو میلیارد تومان بوده است، خاطر نشان کرد: از این بودجه مبلغی در حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای بازیکنان و مابقی برای کادرفنی هزینه شده است و تا کنون چهل درصد از قراردادها نیز پرداخت شده است.

وی در رابطه با استعفای قاسم شهبا سرمربی سابق این تیم در پایان هفته سیزدهم این رقابتها با بیان اینکه ایشان از مربیان بزرگ و اخلاق مدار فوتبال سیرجان بوده است، افزود: متاسفانه مصدومیتهای پی در پی بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی و نتایج پر فراز و نشیب گل گهر و باختهای خانگی در مقابل خونه به خونه بابل و شهرداری اردبیل کار را برای آقای شهبا و باشگاه گل گهر سخت کرده بود و در نهایت وی به دلیل فشار زیاد تصمیم به قطع همکاری با باشگاه گل گهر گرفت و اعضای هیات مدیره نیز علیرغم میل باطنی با استعفای وی موافقت کردند.

جواهری در رابطه با انتخاب مجید نامجو مطلق بعد از کنار رفتن قاسم شهبا و دستیار ارمنی وی با بیان اینکه برای انتخاب سرمربی جدید اولویت های زیادی مدنظر هیات مدیره بوده است، افزود: اخلاق برای ما در اولویت قرار داشت و بعد از آن مسائل فنی بوده است و در نهایت از بین دوازده نفر سه نفر انتخاب شدند و از بین آنها سرانجام آقای نامجومطلق به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان انتخاب شدند و از دیدار مقابل پارسه تهران هدایت تیم را برعهده گرفتند.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی تیم فوتبال این باشگاه در دربی استان و در مقابل مس رفسنجان به هواداران، از آنها به دلیل نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل اول فوتبال کشور عذرخواهی کرد.

جواهری همچنین با تاکید بر اینکه در تمامی دیدارهای این تیم در فصل جاری بیش از پنجاه درصد بازیکنان حاضر در میدان بومی سیرجان بوده اند، خاطر نشان کرد: میانیگن سنی تیم فوتبال گل گهر در فصل جاری بیست و دو سال بوده است که این در تاریخ باشگاه بی سابقه بوده است.

وی همچنین از برگزاری اردوی این تیم در روزهای آتی در شهر بندرعباس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با جذب نفرات جدید در نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری از گل گهر سیرجان باشیم.

مدیرعامل گل گهر سیرجان در پایان نیز در رابطه با سوال پیامکی برنامه و رتبه این تیم در پایان فصل ابراز امیدواری کرد این تیم در رتبه های ششم تا دهم در پایان فصل قرار گیرد.

ذره بین، وقت اضافه و نیم نگاه که اختصاص به عملکرد تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور داشت به همراه گزارشی از تمرین تیم فوتبال این باشگاه و همچنین هواداران سیرجانی در کنار بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان بردسیر داشت و همچنین خلاصه دیدار تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نیز از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند.

سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با رتبه گل گهر سیرجان در پایان فصل بود که در پایان ۴۴ درصد رای به حضور این تیم در رتبه های ششم تا دهم دادند.

برچسب ها:
سیرجان عصر ورزش مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان