به بهانه هفتم تیرماه

  • شناسه خبر: 8148
به بهانه هفتم تیرماه

به گزارش ” خانه خشتی”: سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ، شهادت مظلومانه ۷۲ تن از بهترین های انقلاب بویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی که خود به تنهایی یک ملت بود ! چهار راه سرچشمه تهران (دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی) در سالهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از […]

خانه » آخرین اخبار » به بهانه هفتم تیرماه

به گزارش ” خانه خشتی”: سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ، شهادت مظلومانه ۷۲ تن از بهترین های انقلاب بویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی که خود به تنهایی یک ملت بود !

چهار راه سرچشمه تهران (دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی) در سالهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از کانون های اصلی اقتدار ، تدبیر و برنامه ریزی در بدنه جامعه انقلابی ایران اسلامی به حساب می آمد .
حزبی که اگرچه یک تشکل مستقل سیاسی فرهنگی بود اما در واقع ترجمانی از حزب الله و تشکلی مردمی تلقی می گردید ، به گونه ای که از تمام اقشار جامعه در قالب حوزه ها و کانونهای تشکیلاتی به صورت نظام مند و سازمان یافته در این حزب عضویت و حضور داشتند و در رأس آن شورای مرکزی با حضور شخصیت ها و شهیدان بزرگ انقلاب بویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی که بقول امام راحل (رض) خود به تنهایی یک ملت بود ، قرار داشت !
ماهیت و جوهره اصلی فعالیت های حزب جمهوری اسلامی ، آموزشی ، توجیهی ، انقلابی ، فرهنگی و سیاسی بود ، ارتقاء بینش سیاسی و انجام فعالیت های عمیق فرهنگی ، اعتقادی و مکتبی و ایجاد زمینه شکوفایی استعداد ها در فرایندی پنج مرحله ای ، حقیقتاً از حزب پشتوانه ای برای امت و امام در جامعه آرمانی و انقلابی ما ساخته بود . آن پنج مرحله همان مدلی است که بعد ها با شیوه ای دیگر تنها در سایه شجره طیبه بسیج شاهد آن بوده و هستیم .
۱-شناسایی عناصر و استعداد های ارزشی اقشار مختلف جامعه
۲-فراخوان و دعوت و جذب برای عضویت در حوزه ها و کانون های متنوع و گوناگون
۳-سازماندهی و نظام مندی اعضاء و تدبیر در برنامه ها و فعالیت ها
۴-آموزشهای متنوع و توجیه سیاسی و فرهنگی اعضاء و به تبع آن آحاد مردم شریف ایران اسلامی
۵-کادر سازی برای انقلاب و نظام اسلامی و بکارگیری نیروهای توانمند و شایسته در بدنه حاکمیت و مدیریت جامعه اسلامی
حزب جمهوری اسلامی اگرچه یک تشکیلات غیر دولتی بود اما به دلیل ماهیت انقلابی و مردمی و ولایی که داشت و هرگز چیزی را از دولت و ملت و رهبری حکیم انقلاب مخفی نمی گذارد ، به منزله پشتوانه ای عظیم برای حاکمیت دینی و انقلاب اسلامی تبدیل گشته بود .
مهمترین خاطره ماندگار این تشکل پر افتخار مردمی و مکتبی که به عبارتی مهمترین پیام هفتم تیر و شهدای مظلوم این حادثه مرموز تروریستی به نظر می رسد ، ارزش قائل شدن برای کار و فعالیت های نظام مند و سازمان یافته و تشکیلاتی و جمعی است .
وقتی انگشتان یک دست تبدیل به مشتی آهنین می شوند قطعاً کار آمدی آن هم بیشتر خواهد شد . متأسفانه آفتی که این روزها جامعه ما از آن رنج می برد ، انفرادی و سلیقه ای عمل کردن است و لذا بسیاری از سرمایه های مادی و معنوی و نیروی انسانی در پی از دست رفتن فرصتها به هدر می رود و اولین اثر منفی و سوئی که به جای می گزارد ، کم رمق شدن مدیریت ها و سستی و تزلزل در تصمیم گیری هاست و تنها راه رهایی از آن پرهیز از خود محوری و سلیقه ای عمل نمودن و احترام به کار جمعی و تن دادن به مشورت و استقبال از دیدگاهها و نظرات و سلیقه های مختلف و در یک جمله در قالب ساختار های نظام مند و مطمئن و سازمان یافته ای همچون بسیج مستضعفین که یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی و میراث شهیدان همیشه شاهد است ، فعالیت نمودن است . چه بسا دشمنان انقلاب به خاطر آثار و برکات این کار گروهی و تشکیلاتی بود که دست به اقدام شوم و مرموز تروریستی و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی زدند ، زیرا که آثار چنین تشکیلاتی مردمی و مکتبی را به خوبی می دیدند و همواره آن را خطری برای موجودیت خود و اربابان استکباریشان می دانستند .
به امید تحقق آرمان حزب الله تحت سایه رهبری های امام خامنه ای (مد ظله العالی) و پیروزی قطعی آن در عرصه بین الملل ، با ظهور دولت یار.
(انشاء الله)

برچسب ها:
به بهانه هفتم تیرماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان