هرروز يك سرباز آمريكايي خودكشي مي كند
به گزارش “خانه خشتی” : روزنامه سوييسي “بليك” در گزارشی با عنوان “هر روز يك سرباز آمريكايي خودكشي مي كند” ، نوشت: در 155 روزسالجاري 154 سرباز آمريكايي دست به خودكشي زده اند. روزنامه سوييسي “بليك” در اين خصوص نوشت: تقريبا هر روز يك سرباز آمريكايي در نقطه اي در جهان دست به خودكشي مي […]
به گزارش “خانه خشتی” : روزنامه سوييسي “بليك” در گزارشی با عنوان “هر روز يك سرباز آمريكايي خودكشي مي كند” ، نوشت: در 155 روزسالجاري 154 سرباز آمريكايي دست به خودكشي زده اند.
روزنامه سوييسي “بليك” در اين خصوص نوشت: تقريبا هر روز يك سرباز آمريكايي در نقطه اي در جهان دست به خودكشي مي زند اين روزنامه افزود: خودكشي سربازان در ارتش آمريكا در سالجاري بقدري افزايش يافته كه در 10 سال گذشته اينگونه نبوده است.
به نوشته اين روزنامه سوييسي ، كارشناسان دلايل مختلفي را براي اين پديده ذكر مي كنند كه شركت در عمليات رزمي زياد، افسردگي هاي شديد، مصرف داروهاي روانگردان زياد و مشكلات مالي خصوصي برخي از آنها هستند.
“بليك” نوشت: آنگونه كه در آمار ارائه شده پنتاگون مي توان مشاهده كرد، تعرضات جنسي ، مصرف مشروبات الكلي بسيار بالا و خشونت خانوادگي نيز در زمان خدمت از سوي سربازان زياد مشاهده مي شود.
اين روزنامه افزود: مسوول بخش پيشگيري از خودكشي سربازان آمريكايي روز گذشته تاكيد كرد كه ارقام خودكشي ها در ارتش كه اينك ارائه شده بسيار نگران كننده هستند زيرا اين تصور در ارتش وجود داشت كه نرخ خودكشي ها كاهش يافته است.
روزنامه سوييسي افزود: در 155 روزسال جاري 154 سرباز آمريكايي دست به خودكشي زده اند كه اين رقم 18 درصد درمقايسه با مدت مشابه در سال قبل از آن افزايش نشان مي دهد.
به نوشته اين روزنامه ، از ژانويه تا ماه مي سالجاري ، تعداد خودكشي ها در بين سربازان آمريكايي در مقايسه با دو سال گذشته تا25 درصد افزايش پيدا كرده است.
روزنامه سوييسي نتيجه گرفت: بنابراين امروز سربازان آمريكايي بيشتر خود، جان خويش را مي گيرند تا در جبهه هاي جنگ كشته شوند.اين روزنامه يادآور شد: موضوع حائز اهميت در اين زمينه آن است كه آمار پنتاگون فقط تعداد خودكشي ها در بين سربازان فعال را شامل مي شود در حالي كه اين امر درباره سربازان بازنشسته بررسي نشده است.
هرروز يك سرباز آمريكايي خودكشي مي كند