دختری عجیب که مانند سگ ها قلاده به گردن زندگی میکند! +عکس

  • شناسه خبر: 8011
دختری عجیب که مانند سگ ها قلاده به گردن زندگی میکند! +عکس

به گزارش خانه خشتی به نقل از ایران ناز انتشار عکس یک زن ۲۱ ساله آمریکایی در حال کشیدن یکی از زندانیان عراقی زندان ابوغریب با طناب بازتاب خبری گسترده داشت و جهان را لرزاند. اما تصویر تاشا، دختر ۱۹ ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با […]

خانه » آخرین اخبار » دختری عجیب که مانند سگ ها قلاده به گردن زندگی میکند! +عکس
زندگی زنی مانندسگ

زندگی زنی مانندسگ

به گزارش خانه خشتی به نقل از ایران ناز انتشار عکس یک زن ۲۱ ساله آمریکایی در حال کشیدن یکی از زندانیان عراقی زندان ابوغریب با طناب بازتاب خبری گسترده داشت و جهان را لرزاند. اما تصویر تاشا، دختر ۱۹ ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با تصویر آن زندانی عراقی، تفاوت بسیار دارد.
چراکه زن عراقی درراه دفاع ازدین ومملکت خوداسیردست دشمنان اسلام شدولی تاشاشخصی است که اسیرشیطان وهوای نفس خوداست ودرراه رسیدن به خوی پلیدوشیطانی این گونه عمل می کند.چاپ تصویر تاشا مالتبی در روزنامه‌ ها در ابتدا یادآور خاطره تلخ لیندی اینگلند، یکی از سربازان زن آمریکایی را در اشغال عراق توسط این کشور تداعی کرد. انتشار تصویر این زن ۲۱ ساله آمریکایی در حال کشیدن یکی از زندانیان عراقی زندان ابوغریب با طناب بازتاب خبری گسترده داشت و جهان را لرزاند.

   دختری عجیب که مانند سگ ها زندگی میکند! +عکس ، www.irannaz.com  

اما تصویر تاشا ، دختر ۱۹ ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با تصویر آن زندانی عراقی ، تفاوت بسیار دارد. تاشا ، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، دنی گریوز است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد.

براساس معاینات روانشناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان