مسئول بسیج جامعه زنان کشور: زنان پاسدار پویا ، خلاق و انقلابی در جهت مطلوبترین وضع قدم بردارند

  • شناسه خبر: 7942
مسئول بسیج جامعه زنان کشور:  زنان پاسدار پویا ، خلاق و انقلابی در جهت مطلوبترین وضع قدم بردارند

به مناسبت ایام پر برکت شعبانیه روابط عمومی بسیج جامعه زنان کشور مراسم جشنی با حضور مدیران، معاونین و خواهران پاسدار در این سازمان برگزار کرد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  زنان نیوز؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در این مراسم اظهار داشت: زمانی که دشمن به مسئله ای حساسیت نشان […]

خانه » آخرین اخبار » مسئول بسیج جامعه زنان کشور: زنان پاسدار پویا ، خلاق و انقلابی در جهت مطلوبترین وضع قدم بردارند

به مناسبت ایام پر برکت شعبانیه روابط عمومی بسیج جامعه زنان کشور مراسم جشنی با حضور مدیران، معاونین و خواهران پاسدار در این سازمان برگزار کرد.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  زنان نیوز؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در این مراسم اظهار داشت: زمانی که دشمن به مسئله ای حساسیت نشان می دهد مشخص است آن مسئله دارای برجستگی های خاص است و سپاه نیز ویژگیهایی دارد که دشمن را به ترس انداخته است و تهدیدهای ظاهری زیادی علیه این ارگان ارزشی است.

وی ادامه داد: ترس دشمنان از این نهاد مقدس خود  از افتخارات سپاه است؛ باید بدانیم که سپاه مجموعه ای کلی نیست این مجموعه ازعناصر، افراد و اجزایی تشکیل شده است که تلاش و کوشش اعضای آن سپاه را می سازند و پیش می برند و اگر خدشه ای به هر یک از آنها وارد شود تشکیلات به مخاطره می افتد.

اصلانی شهدا را جزء اولین ارکان تشکیل دهنده سپاه عنوان کرد و افزود: با تکیه بر ارزشهای آنها باید مسیر را طی کنیم و با همان اخلاص و توانمندی در این مجموعه خدمت نمائیم.

وی گفت: بانوان باید با تعهد بالاخود به وظیفه و تکلیف خود در این نهاد عمل نمایند و برای موفقیت این ارگان تلاش نمایند و برای ارتقاء کار آمدی وظایفمان را به موقع بشناسیم بموقع شناسایی می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به نقش بانوان در سپاه اظهار داشت: باید به تمام مسائل داخل و اتفاقاتی که در سطح بین الملل رخ می دهد حساس باشید و کاملا پویا ، خلاق و انقلابی در جهت مطلوبترین وضع قدم بردارید.

اصلانی روحیه انقلابی را  دم به دم به دنبال کارهای جدید و نو تعریف کرد و افزود: روحیه انقلابی یعنی فعالیت خود را محدود به کار نکنیم و همیشه به دنبال تاثیرگذاری باشیم.

وی ادامه داد: دفاع از خون شهدا کار کوچکی نیست امروز جامعه نیازمند آن است  و با تمامی بانوان شاغل در سپاه بایستی با توکل به خدا، عمل انقلابیف اخلاص و پیروی از ولایت کار را دنبال کنند و وظیفه بسیج این است که کارهای زمین مانده را انجام دهد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که باعث مقاومت و پایداری در راه اسلام می شود بحث درس گرفتن از عاشورا است که در ثبات قدم به ما کمک می کند.

برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور: زنان پاسدار پویا ، خلاق و انقلابی در جهت مطلوبترین وضع قدم بردارند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان