جنجالی ترین صحنه یورو ۲۰۱۲+عکس

  • شناسه خبر: 7543
جنجالی ترین صحنه یورو ۲۰۱۲+عکس

جنجالی‌ترین صحنه رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا شب گذشته در دیدار انگلیس و اوکراین رقم خورد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از برنا، در اواسط نیمه دوم دیدار تیم های انگلیس و اوکراین و در حالی که انگلیس با یک گل از میزبانش پیش بود، مهاجم اوکراین با جو هارت تک به […]

خانه » آخرین اخبار » جنجالی ترین صحنه یورو ۲۰۱۲+عکس

جنجالی‌ترین صحنه رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا شب گذشته در دیدار انگلیس و اوکراین رقم خورد.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از برنا، در اواسط نیمه دوم دیدار تیم های انگلیس و اوکراین و در حالی که انگلیس با یک گل از میزبانش پیش بود، مهاجم اوکراین با جو هارت تک به تک شد.

ضربه این بازیکن به بدن دروازه بان انگلیس برخورد کرد و به آرامی راهی دروازه حریف شد. در حالی که به نظر می رسید نتیجه مساوی خواهد شد، “جان تری” ازراه رسید و توپ را از روی خط دروازه به بیرون زد.

این صحنه اعتراض فراوان “بلوخین” سرمربی اوکراین و همچنین بازیکنان و هواداران را به دنبال داشتند. همه آنها معتقد بودند که توپ از خط عبور کرده است، اما داور پنجم که دقیقاً روی خط ایستاده بود، به اشتباه اعلام کرد که توپ گل نشده است و تصمیمش را به اطلاع داور مجارستانی رساند.

تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده و در واقع گل سالم اوکراین با یک تصمیم اشتباه مورد قبول واقع نشد.

در زیر می توانید تصویر این صحنه جنجالی را مشاهده کنید:

برچسب ها:
جنجالی ترین صحنه یورو 2012+عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان