رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان:

۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی در رفسنجان عابرین پیاده هستند

  • شناسه خبر: 74854
۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی در رفسنجان عابرین پیاده هستند

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در رفسنجان ۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی عابرین پیاده هستند و بیشترین علت آن عدم توجه به جلو راننده به واسطه استفاده از گوشی تلفن همراه است.

خانه » آخرین اخبار » ۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی در رفسنجان عابرین پیاده هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید معین زاده درآیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور رفسنجان که صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد ، ارتقای انضباط و امنیت و کاهش تلفات را از وظایف پلیس راهور برشمرد و اظهار داشت: در استان کرمان هماهنگی و هم افزایی بین سازمان ها و پشتیبانی نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه وظیفه ما را سنگین تر می کند و باید از این هم افزایی بیشتر استفاده کنیم.

وی عامل انسانی را بیشترین عامل تلفات در حوادث دانست و گفت: اجرای طرح همیار پلیس از سال ۸۴ توانسته تاثیر خوبی در کاهش حوادث جاده ها و شهرها داشته است.

معین زاده خاطر نشان کرد: در استان کرمان از هر ۵ نفر یک نفر صاحب خودرو است و در شهرستان های رفسنجان و انار نیز با وجود بالغ بر ۱۰۰ هزار خودروی شخصی می طلبد تا بر روی عامل انسانی بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش برخورد با تخلفات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در زمینه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، ۳۰ درصد افزایش برخورد داشتیم و ‌در همین مدت پنج ماهه ۱۸۶ گواهینامه بر اساس تخصیص نمره منفی ضبط گردیده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان به ۷ درصد کاهش تلفات در استان اشاره کرد و بیان داشت: در رفسنجان ۴۵ درصد متوفیان حوادث رانندگی عابرین پیاده هستند که نسبت به نرم کشوری بسیار بالاست و بیشترین علت آن عدم توجه به جلو راننده به واسطه استفاده از گوشی تلفن همراه است.

معین زاده دوربین های کنترل سرعت را نیاز شهرهای بزرگ دانست و گفت: امیدواریم با همت مسئولین شهرستان رفسنجان این ضرورت ایجاد و استفاده شود و شاهد تاثیر آن در شهر باشیم.

برچسب ها:
45 درصد متوفیان حوادث رانندگی در رفسنجان عابرین پیاده هستند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان