با حضور 130 شرکت کننده از 17 استان؛

ورزشکار رفسنجانی مقام دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را کسب نمود

  • شناسه خبر: 73504
ورزشکار رفسنجانی مقام دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را کسب نمود

حمید جعفری ورزشکار رفسنجانی در دومین دوره از مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور مقام دوم را از آن خود کرد.

خانه » آخرین اخبار » ورزشکار رفسنجانی مقام دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را کسب نمود

دومین دوره مسابقه اسلالوم قهرمانی کشور با استقبال بی نظیر ورزشکاران این رشته ورزشی، در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان، اظهار داشت: در این مسابقات ۱۳۰ ورزشکار از استان های تهران، قزوین، البرز، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، گیلان، مازندران، اردبیل، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، زنجان، خوزستان و سنندج شرکت کردند.

وی گفت: در بخش بانوان و تا کلاس ۱۵۰۰ لیلا پیکان پور از اصفهان، مهناز بمانیان از یزد و آیدا وظیفه آرا از تبریز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

راکی در ادامه افزود: در کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نیز فائزه محبی از تهران اول شد و سمینا صامت از گیلان و رزا سادات سجادی از یزد نفرات اول تا دوم شدند.
وی با بیان اینکه در بخش آقایان و تا کلاس ۱۵۰۰ حسن منتظر از مازندران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، یادآور شد: مهدی میرزایی از گیلان و احمد الهامیان از مازندران نیز دوم تا سوم شدند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: در کلاس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ علی اکبر مقیمی از تهران اول و حمید جعفری از رفسنجان و نجم الدین ویسی از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند؛ همچنین در کلاس آزاد شروین یگانه از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد و یاسر مسکینی از گیلان دوم شد و مجتبی ‌پور‌حسنی از یزد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

حمید جعفری-خانه خشتی

 

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان ورزشکار کرمانی مقام دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را کسب نمود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان