همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی روز قدس در روستای داوران برگزار شد + عکس

  • شناسه خبر: 69790
راهپیمایی روز قدس در روستای داوران برگزار شد + عکس

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در روستای داوران برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » راهپیمایی روز قدس در روستای داوران برگزار شد + عکس

مجید عسکریان مسیول شورای اسلامی داوران در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” گفت:  مراسم راهپیمائی همه ساله با همکاری شورای اسلامی و پایگاه مقاومت شهید رنجبر میرزایی داوران و امت حزب الله همزمان باسراسر کشور در این روستا برگزار می شود.

وی ادامه داد:مراسم راهپیمایی داوران امروز راس ساعت ١٠ و ٣٠ دقیقه از خیابان امام خمینی این روستا با حضور خانواده‌های محترم شهدا و آزادگان سرافراز، جانبازان، کشاورزان، فرهنگیان و سایراقشار شروع شد و پس ازطی مسیر راهپیمائی جهت تجدید بیعت باشهدای این روستادرجوار قبور مطهر شهدا باسخنرانی حجت الاسلام محققی مراسم ادامه یافت.

حجت الاسلام محققی درسخنرانی خود به اهمیت روز قدس ومسیله فلسطین اشاره کرد و گفت:مهم این است که قبله اول مسلمین و کشور اسلامی فلسطین در دست اسراییل است که باید هر چه سریع تر ازاد شود.

وی با اشاره به آیه ۸۱ و۱۲۰ سوره بقره اظهار کرد: دشمن اصلی اسلام یهودی ها و مشرکین هستند، و آن ها هیچ گاه از ما راضی نمی شوند مگر انکه ما نوکر آن ها شویم و اینقدر با ما می جنگند تا ایمان ما را سست کنند تا ما  دست از دین خود برداریم و آن ها به هیچ عهد و پیمان و امضایی پایبند نیستند.

حجت الاسلام محققی علت راهپیمایی را با استناد به ایات قران ذکر کرد و گفت خداوند می فرماید با مال و جان و زبانتان با دشمنان بجنگید؛ مهمترین دستاورد این راهپیمایی نوشتن عمل صالح در پرونده اعمال می باشد؛ زیرا  مبارزه با دشمنان اسلام است.

این مراسم با قرایت قطعنامه وبه اتش کشیدن پرچم اسراییل خاتمه یافت.

روز قدس رفسنجان خانه خشتیروز قدس رفسنجان خانه خشتیروز قدس رفسنجان خانه خشتیروز قدس رفسنجان خانه خشتی

برچسب ها:
خانه خشتي داوران رفسنجان قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان