فرماندار رفسنجان؛

در طرح های اوقات فراغت همه برای کاهش آسیب های اجتماعی توان بگذارند

  • شناسه خبر: 68453
در طرح های اوقات فراغت همه برای کاهش آسیب های اجتماعی توان بگذارند

ملانوری گفت: در طرح های اوقات فراغت باید همه برای کاهش آسیب های اجتماعی توان بگذارند و برای رفع مشکلات معیشتی خانواده ها بکوشند.

خانه » آخرین اخبار » در طرح های اوقات فراغت همه برای کاهش آسیب های اجتماعی توان بگذارند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان صبح امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت، ایام تابستان را بهترین زمان برای پرداختن به مسائل و موضوعات مهم رفسنجان دانست و گفت: باید از دقایق این اوقات استفاده کرد و با برنامه ریزی دقیق و متنوع در پیشبرد برنامه ها مؤثر بود.

حمید ملانوری خواستار ارائه برنامه های جدید از سوی ادارات و نهادها برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شد و افزود: اولویت برنامه های ستاد اوقات فراغت باید شناسایی نیازهای اصلی شهرستان در مسایل سیاسی، فرهنگی، اجتماع، اقتصادی و … باشد.

وی با بیان اینکه قشر نوجوان و جوان باید منطقه، ظرفیت و توانمندی های محل زندگی خود را بشناسد، اظهار کرد: تفکری که در حال حاضر بر جوانان غالب شده است، برای جامعه آینده ساز نیست و دردی را درمان نمی کند.

فرماندار رفسنجان ریشه ای شدن اعتقادات در فرزندان را موجب استحکام آن ها در مقابل آسیب های اجتماعی مؤثر خواند و گفت: فرزندان ما باید فرهنگ انقلابی و بسیجی را بشناسند و با آن رشد کنند.

ملانوری با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان، افزود: شأن رفسنجان به گونه ای است که وجود یک فرد مبتلا به معضلات اجتماعی در آن زیبنده نیست.

تربیت جوانان توسعه محور و اقتصادگرا در مدارس و دانشگاه ها از دیگر خواسته های فرماندار رفسنجان از رؤسای ادارات بود که پرداختن به آن را در ایام تابستان دارای اهمیت دانست و افزود: در طرح های اوقات فراغت باید همه برای کاهش آسیب های اجتماعی توان بگذارند و برای رفع مشکلات معیشتی خانواده ها بکوشند.

وی خواستار تغییر نگرش در برنامه های تابستانی شد و ادامه داد: با افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان و جوانان و ارائه راهکارهای مشارکت اجتماعی برای رفع مشکلات جامعه باور اعتقادی را در آنان ایجاد کنیم تا آن ها نیز به این باور قلبی برسند که مشکلات و را بفهمند و متکی به خود با آیند و دیگران را نیز اصلاح کنند.

برچسب ها:
اوقات فراغت تابستان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان