دادستان رفسنجان خبر داد:

اختصاص شعبه ی ویژه دادسرای رفسنجان به سرقت افاغنه از مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 68449
اختصاص شعبه ی ویژه دادسرای رفسنجان به سرقت افاغنه از مجتمع مس سرچشمه

دادستان رفسنجان از اختصاص شعبه ی ویژه ای در دادسرای این شهرستان به مساله سرقت از مجتمع مس سرچشمه توسط افاغنه و یا با همکاری آنان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اختصاص شعبه ی ویژه دادسرای رفسنجان به سرقت افاغنه از مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسین رئیسی نژاد دادستان رفسنجان در جمع اصحاب رسانه این شهرستان از اختصاص شعبه ی ویژه ای در دادسرای این شهرستان به مساله سرقت از مجتمع مس سرچشمه توسط افاغنه و یا با همکاری آنان خبر داد و اظهار داشت: با اینگونه متهمان برخورد و حتما به زندان معرفی خواهند شد.
وی افزود: امکانات رفاهی و تسهیلات زندان تا پایان حبس به این سارقان تعلق نمی گیرد و با مجموعه نیروی انتظامی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا در محل حضور فعال داشته باشند.
دادستان رفسنجان بیشترین دغدغه مجموعه دادسرای شهرستان را ارتقای امنیت آن دانست و اظهار داشت: در خصوص مبارزه با فروش مداد مخدر تاکنون اقدامات گسترده ای صورت گرفته است و در این زمینه اموال افراد توزیع کننده توقیف و منازل آنان نیز پلمپ می شود.
وی کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا و همچنین تسریع در رسیدگی به پرونده های موجود را عمده برنامه های دستگاه قضای شهرستان رفسنجان در سال ۹۴ اعلام کرد و گفت: با تلاش دستگاه امنیتی و انتظامی خوشبختانه رفسنجان از لحاظ امنیت دارای وضعیت مطلوبی است.
رئیسی نژاد تصریح کرد: سه جرم مشروبات، سرقت و زمین خواری بطو ویژه در دستور کار قرار دارند تا شاهد کاهش این جرائم در شهرستان باشیم.
وی نصب دوربین در مغازه، شرکت ها و مجتمع های تجاری را یک راه مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت برشمرد و گفت: نیاز است تا در کنار انجام وظایف دستگاه قضا در خصوص سرقت، مردم نیز درارتقای سطح امنیت کمک نمایند.
دادستان رفسنجان خاطر نشان کرد: با جدیت تمام در بحث تولید، فروش و مصرف مشروبات برخورد خواهد شد و همچنین این افراد از امکانات رفاهی که در زندان فراهم می شود نیز محروم و مورد عفو نیز قرار نمی گیرند.
وی با اشاره به توجه ویژه دادسرای رفسنجان به جرم زمین خواری تصریح کرد: متاسفانه عده ای بدون در نظر گرفتن عواقب کار زمین دولتی یا شخصی را مورد تعدی قرار می هند و شعبه ی ویژه ای در این خصوص در نظر گرفته شده است و برخورد شدیدی صورت میگیرد.
وی افزود: زمین خواران از طریق رسانه ها به مردم معرفی خواهند شد.
رئیسی نژاد همچنین به وقوع جرائم خشن و سازمانی توسط افاغنه اشاره کرد و گفت: از مردم توقع داریم با توجه به مشکلات افاغنه در مسائل کاری و در خرید و فروش از ایرانیان استفاده کنند تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

برچسب ها:
اختصاص شعبه ی ویژه دادسرای رفسنجان به سرقت افاغنه از مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان