امام جمعه رفسنجان :

امنیت و آرامش کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

  • شناسه خبر: 67139
امنیت و آرامش کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

امام جمعه رفسنجان گفت: امنیت و آرامش کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و ارتش نقش بسزایی را در برقراری این آرامش ایفا می کنند.

خانه » آخرین اخبار » امنیت و آرامش کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به سفر روز گذشته وزیر محترم اطلاعات به این شهرستان، موضوع اصلی حضور وی را افتتاح ساختمان جدید اداره اطلاعات این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: ایشان جلسه ای بصورت عام نداشتند و جلسه ای خصوصی با حضور مسئولین اطلاعات شهرستان بر گزار شد.

وی امنیت و آرامش جامعه را مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و گفت: اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و ارتش نقش بسزایی را در برقراری این آرامش ایفا می کنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: امروز در کشور امنیت همه جانبه برقرار است و این مهم موجب شده است تا هیچ دشمنی به خود اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندهند.

وی افزود: اگر گروه های تروریستی نیز قصد ورود دزدانه به کشور را داشتند با برخورد قاطع اطلاعات سپاه و نیروهای انتظامی با آنها مقابله شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در پایان سفر وزیر محترم اطلاعات به این شهرستان را پرخیر و برکت دانست و گفت: اینکه یک مقام مسئول در شهرستان حضور داشته باشند بسیار ارزشمند است.

برچسب ها:
امنیت و آرامش کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان