طولانی شدن صف خودروها در جایگاه های سوخت رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 66297
طولانی شدن صف خودروها در جایگاه های سوخت رفسنجان + عکس

پس از اینکه اعلام شد دیگر بنزین ۷۰۰ تومانی به کارت‌های سوخت واریز نمی‌شود، صف های طویل خودروها در جایگاه های سوخت از عصر امروز در رفسنحان تشکیل شد.

خانه » آخرین اخبار » طولانی شدن صف خودروها در جایگاه های سوخت رفسنجان + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در طول ۲۴ ساعت گذشته صف‌های طولانی در پیش روی جایگاه‌های بنزین به وجود آمده که علت اصلی هجوم رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی به جایگاه‌ها، خالی کردن کارت‌های بنزین از سهمیه‌های ۷۰۰ تومانی است.

ناصر رئیسی فر امروز در گفتگو با مهر، با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ امشب سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی تمامی تاکسی ها، خودروهای عمومی، وانت بارها و آژانس های تاکسی می سوزد، گفت: از ساعت ۲۴ امشب طرح یکسان سازی قیمت بنزین در کل کشور اجرا می شود.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاهداران سوخت کشور با اعلام اینکه کل سهمیه باقی مانده خودروهای عمومی در کنار سهمیه واریز شده برای خرداد ماه هم تا ساعت ۲۴ امشب می سوزد، تصریح کرد: مسئولان شرکت ملی پالایشی و پخش فرآورده های نفتی کوچکترین اطلاع رسانی به جایگاهداران سوخت سراسر کشور نکرده اند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به رونق بازار خرید و فروش کارت سوخت و سهمیه های بنزین در حاشیه جایگاه ها، بیان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته صف‌های طولانی در پیش روی جایگاه‌های بنزین به وجود آمده که علت اصلی هجوم رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی به جایگاه‌ها، خالی کردن کارت‌های بنزین از سهمیه‌های ۷۰۰ تومانی است.

وی با بیان اینکه هر تاکسی می تواند در طول شبانه روز ۱۸۰ لیتر بنزین خریداری کند، تصریح کرد: اکثر رانندگان تاکسی در حاشیه جایگاه‌های سوخت اقدام به فروش سهمیه‌های ۷۰۰ تومانی خود به مردم می کنند.

پس از اینکه اعلام شد دیگر بنزین ۷۰۰ تومانی به کارت‌های سوخت واریز نمی‌شود، صف های طویل خودروها در جایگاه های سوخت از عصر امروز در رفسنحان تشکیل شد.

صف بنزین در رفسنجان-خانه خشتی (۲)

پمپ بنزین رفسنجان-خانه خشتی (۱)

صف بنزین در رفسنجان-خانه خشتی (۳) صف بنزین در رفسنجان-خانه خشتی (۱)

پمپ بنزین رفسنجان-خانه خشتی (۲)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سوخت ینزین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمال

    اینها از برکات دولت تزویر و نویده!!!!

    دکتر احمد حسینی

    آنقدر مردم گرفتارند که فقط با استفاده از ماشین و دود کردن بنزین به کاراشون میرسن. ورزش و دوچرخه و .....که خبری نیست. بنزین ۵۰ هزارتومن هم بشه بازم شلوغ میشه.

    حرف حساب

    بهتر بود از یه زاویه ای عکس می گرفتین که صف طولانی هم مشخص باشه!!! این عکسها که طبیعیه!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان