میثاق رفسنجان قهرمان لیگ والیبال کرمان شد

  • شناسه خبر: 64677
میثاق رفسنجان قهرمان لیگ والیبال کرمان شد

تیم میثاق رفسنجان با برتری در دیدار پایانی والیبال باشگاه‌های استان کرمان عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

خانه » آخرین اخبار » میثاق رفسنجان قهرمان لیگ والیبال کرمان شد

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مرحله پایانی و رده‌بندی لیگ والیبال باشگاه‌های استان کرمان امشب با قهرمانی تیم میثاق رفسنجان به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود ۱۱ تیم در دو گروه برای تصاحب جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های استان رقابت کردند که در پایان تیم میثاق رفسنجان موفق شد با عبور از سد باشگاه برنس عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌دست آورد.

در دیدار پایانی دو تیم میثاق رفسنجان و برنس جیرفت برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم میثاق توانست با نتیجه سه بر صفر و در سه ست متوالی حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را تصاحب کند.

در دیگر دیدار و در مرحله رده‌بندی تیم‌های نوین کشاورز جیرفت و شهید عباس‌آبادی رفسنجان به مصاف هم رفتند که در این بازی هم با توجه به برتری تیم نوین کشاورز در دو ست متوالی، تیم شهید عباس‌آبادی در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو پیروز مسابقه شود و عنوان سومی لیگ باشگاه‌های استان را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ با توجه به مجوزی که از سوی هیئت والیبال استان کرمان صادر شده بود، هر تیم در این دوره از مسابقات اجازه استفاده از سه بازیکن از سایر استان‌های کشور را در ترکیب خود داشت.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان والیبال رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان