خانه خشتی گزارش می دهد/

شبکه های آبرسانی روستایی رفسنجان اصلاح می شود

  • شناسه خبر: 62993
شبکه های آبرسانی روستایی رفسنجان اصلاح می شود

فرماندار رفسنجان از فراهم شدن مقدمات تحویل شبکه های آبرسانی به دولت و آب و فاضلاب روستایی خبر داد و گفت: کنتورگذاری، تسویه بدهی ها و تعیین تکلیف نیروی انسانی تعدادی ازشبکه ها انجام شده است.

خانه » آخرین اخبار » شبکه های آبرسانی روستایی رفسنجان اصلاح می شود

به گزارش “خانه خشتی“، مدت زیادی از بروز مشکل در آب آشامیدنی روستای محمد آباد میثم می گذرد که با شروع فصل بهار و تابستان و ورود هوای گرم، مشکلات عدیده ای برای ساکنان این روستا به وجود آورده است.

خبرنگار “خانه خشتی” در گزارش پیشین گفت و گوهای را با مسئولین مربوطه انجام داد و وعده هایی از سوی آنان نیز داده شد؛ در پیگیری اخیر خبرنگار “خانه خشتی” به سراغ فرماندار رفسنجان رفت و پاسخ را از او جویا شد.

ملانوری فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، مشکل در خط انتقال آب روستای محمد آباد میثم را موجب ایجاد افت فشار یا قطعی های مکرر عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز این مشکل وجود داشت که با تأمین اعتبار از محل دهیاری ها، بخش و اعتبارات داخلی و با کمک دهیاری، شورا و آب و فاضلاب روستایی مشکل را حل کردیم.

حمید ملانوری با اشاره به اینکه بعد از تأمین اعتبار مشکل حادی تا پایان تابستان سال گذشته نداشتیم، افزود: شبکه های آبرسانی و مخزن تأمین آب روستای محمد آباد باید به طور اساسی اصلاح شود.

وی از برگزاری چندین جلسه به منظور اصلاح شبکه های آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: بسیاری از روستاها دارای شبکه آبرسانی خودگران هستند که از سوی مسئولین محلی و شورا اداره می شوند و تأمین هزینه های متعدد فرسودگی شبکه و مخازن و خرابی چاه های آب توسط آنان امکان پذیر نیست.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: مقدمات تحویل شبکه های آبرسانی به دولت و آب و فاضلاب روستایی فراهم شده و کنتورگذاری، تسویه بدهی ها و تعیین تکلیف نیروی انسانی تعدادی ازشبکه ها انجام شده است.

ملانوری ساماندهی و رعایت استانداردها و قوانین نظام دولتی جهت تأمین آب روستاها را از مهم ترین اهداف اصلاح شبکه آبرسانی بیان کرد و گفت: به خاطر مشکلات چاه ها و خشکسالی های اخیر، شاهد رانش زمین، کاهش کیفیت آب و خوردگی تجهیزات آب بوده ایم که با تأمین هزینه های تعمیر آن از سوی دولت، مشکل آب روستاها برطرف می شود.

وی در ادامه از قول وزیر نیرو مبنی بر احداث تصفیه خانه آب در سال ۹۴ رفسنجان خبر داد و افزود: با هماهنگی وزیر نیرو، نماینده مردم رفسنجان و پیگیری های بسیار، وزارت نیرو احداث تصفیه خانه در رفسنجان به منظور اصلاح وضعیت آب از نظر بهداشتی و سلامت را پذیرفت.

برچسب ها:
آب و فاضلابروستایی اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شبکه های آبرسانی روستایی محمد آباد میثم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان