امام جمعه شهرستان رفسنجان در رزمایش محمد رسول الله؛

وفاداری در بیعت و پیمان با امام، حق امام بر مردم است/دلاوری ها و رزمندگی های جانبازان و ایثارگران فراموش نشود

  • شناسه خبر: 60629
وفاداری در بیعت و پیمان با امام، حق امام بر مردم است/دلاوری ها و رزمندگی های جانبازان و ایثارگران فراموش نشود

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت: فراموش نکنیم با امام و رهبری بیعت کردیم و تا پایان عمر عهد و پیمان خود را نخواهیم شکست.

خانه » آخرین اخبار » وفاداری در بیعت و پیمان با امام، حق امام بر مردم است/دلاوری ها و رزمندگی های جانبازان و ایثارگران فراموش نشود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور لحظاتی پیش در رزمایش بزرگ محمد رسول الله رفسنجان که با حضور هفت گردان بیت المقدس در اردوگاه شهید میرافضلی برگزار شده است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب و با سلام و درود به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، با ابراز خرسندی از حضور هفت گردان در این رزمایش با عظمت، اظهار داشت: یقیناً روح شهدا نظاره گر است که امروز ده ها گردان علم شهدا را برافراشته اند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور بسیجیان را سربازان ولایت دانست و ضمن قدردانی از وظیفه شناسی و لحظه شناسی آنان و با بیان اینکه بسیجیان در هر شرایطی برای انجام مأموریت شان آماده هستند، گفت: همت، شجاعت و حضور شما بسیجیان در رزمایش نشان از آمادگی شما برای انجام هر گونه مأموریت دارد.رزمایش محمد رسول الله در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان ۱۳۹۳ صبحگاه مشترک (۱۹)

وی با اشاره به سخنی از امام علی (ع)، وفاداری در بیعت و پیمان با امام را حق امام بر مردم بیان کرد و گفت: فراموش نکنیم با امام و رهبری بیعت کردیم و تا پایان عمر و تا لحظه ای که ذره ای از رمق مان باقی مانده است، بیعت با رهبر فرزانه انقلاب هم چنان باقیست و عهد و پیمان خود را نخواهیم شکست.

امام جمعه شهرستان رفسنجان حفظ خیرخواهی در آشکار و پنهان را از دیگر توصیه های امام علی (ع) عنوان کرد و خطاب به بسیجیان افزود: امیرالمؤمینین علی (ع) اجابت دعوت امام را از دیگر حقوق امام بر مردم می داند که امروز شما آن را اثبات نمودید.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه در هر مسئولیت و پست و مقامی نباید دلاوری ها و رزمندگی های جانبازان و ایثارگران فراموش شود، گفت: آن هایی که حق رزمنده و مجاهد را نمی دانند و حتی به او سیلی می زنند، بدانند که ملت ایران اسلامی برای همیشه انقلابی، وفادار به امام راحل (ره) و مطیع رهبر است.

وی خطاب به عده ای که در قول و عمل صادق نیستند، اظهار داشت: اطاعت از ولی امر را بدون چون و چرا قبول کنید و اگر در عمل صادق نیستید، به مردم صادقانه اعلام کنید تا ببینید آیا مردم اجازه ادامه خدمت و مسئولیت را به شما می دهند؟

امام جمعه شهرستان رفسنجان مردم انقلابی ایران اسلامی و خانواده های ایثارگران و بسیجیان را همه هستی کشور دانست و گفت: اگر روزی مرز و بوم کشور مورد تهاجم قرار گیرد، یقیناً آن هایی که امروز مرفه اند و غیرت ندارند، برای دفاع نمی آیند؛ بلکه همین بسیجیان پابرهنه و مستضعف که از حیث ایمان و تقوا از قدرت بالایی برخوردارند، حرکت کرده و از مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان دفاع می کنند و جانانه می کشند و یا به شهادت می رسند و پیروز می شوند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دفاع از کشور را به مرحله آزمون گذاشت و سربلند بیرون آمد، افزود: قدرت امروز ایران از ظرفیت های همان زمان است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اردوگاه شهید میرافضلی امام جمعه رفسنجان ایثارگران خانه خشتی رزمایش محمد رسول الله رفسنجان رزمندگان رهبر سپاه و بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان