علی اکبر پورمحمدی عنوان کرد

مشارکت شهرداری رفسنجان در احداث سه پروژه فرهنگی – تجاری

  • شناسه خبر: 60341
مشارکت شهرداری رفسنجان در احداث سه پروژه فرهنگی – تجاری

علی اکبر پورمحمدی از مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای احداث پروژه های مختلف تجاری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و … در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مشارکت شهرداری رفسنجان در احداث سه پروژه فرهنگی – تجاری

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، پورمحمدی شهردار رفسنجان در جمع خبرنگاران از مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای احداث پروژه های مختلف تجاری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و … خبر داد و گفت: پروزه پیامبر اعظم (ص) با زیربنای بیش از ۱۸ هزار متر مربع با کاربری مسکونی – تجاری و با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این مجموعه هاست که هزینه احداث آن بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

نشست مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه-خانه خشتی (۲)علی اکبر پورمحمدی با بیان اینکه سهم شهرداری رفسنجان در اجرای پروزه پیامبر اعظم (ص) ۳۷ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: این مجموعه هم چنین دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

وی با اشاره به پروژه ستار در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع و زیربنای بیش از ۱۶ هزار متر مربع در هفت طبقه را از پروزه های تفریحی – تجاری شهرستان عنوان کرد که هم اکنون به بهره برداری رسیده است و اظهار داشت: این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۱۸۰ خودرو بوده و بیش از یکصد و ۸۰ واحد تجاری و اداری دارد.

نشست مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه-خانه خشتی (۳)شهردار رفسنجان هم چنین از افتتاح مجتمع آگاه در سال آینده خبر داد و گفت: این مجموعه که در ساخت آن از معماری سنتی الهام گرفته شده، دارای مهمانسرا، رستوران اختصاصی، کافی شاپ، مسجد و نمازخانه، کتابخانه، استخر، سینما و سالن آمفی تئاتر، سالن های ورزشی و کلاس های آموزشی می باشد.

پورمحمدی هم چنین از ساخت سالن اختصاصی اسکیت روی یخ در مجموعه آگاه ابراز امیدواری کرد و افزود: این سالن که برای احداث آن ۷ میلیارد تومان هزینه شده است، دومین سالن اسکیت روی یخ در کشور است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پروژه آگاه پروژه پیامبر اعظم پروژه ستاره خانه خشتی شهرداری رفسنجان مشارکت شهرداری در پروژه های تفریحی تجاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان