به دنبال حرکت اعتراضی جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان؛

قطع نامه حرکت مردمی در اعتراض به ضرب و شتم جانباز شیمیایی در همایش اصلاح طلبان منتشر شد

  • شناسه خبر: 60322
قطع نامه حرکت مردمی در اعتراض به ضرب و شتم جانباز شیمیایی در همایش اصلاح طلبان منتشر شد

به دنبال حرکت اعتراضی جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان، قطع نامه حرکت مردمی در اعتراض به ضرب و شتم جانباز شیمیایی در همایش اصلاح طلبان منتشر شد.

خانه » آخرین اخبار » قطع نامه حرکت مردمی در اعتراض به ضرب و شتم جانباز شیمیایی در همایش اصلاح طلبان منتشر شد

به گزارش “خانه خشتی”، پنج شنبه گذشته در همایشی که در شهر کرمان با عنوان “از اسفند تا اسفند” برگزار شد، جمعی از افرادی که سابقه ی تیره ای در فتنه ۸۸ دارند، گرد هم آمدند تا راهکارهای تصاحب مجلس که انتخابات آن در اسفندماه سال آینده برگزار می شود را بررسی نمایند.
در این جلسه پس از گوشه و کنایه هایی که علیه نظام بر زبان آمده است، وزیر کشور دولت اصلاحات جریان متبوعش را در جایگاه شاکی قرار داده و افاضه فرمودند که:”ما پدید آورندگان و صاحبان این انقلاب هستیم، آن وقت به ما می‎گویند برانداز و ساختار شکن”.

در این هنگام یکی از حضار در جلسه که مدال افتخار جانبازی این نظام مقدس را بر سینه خود دارد سوالی مطرح کرده است که:” آقایان! اگر شما ساختار شکن نیستید، پس فتنه ۸۸ را چه کسانی و چرا به وجود آوردند؟ فتنه‎ای که باعث خسارت های فراوان برای کشور شد و دشمنان را نسبت به انقلاب به طمع انداخت”

در این هنگام یکی از آقایان به افراد مزدور خود در جلسه دستور حمله به این پیرمرد جانباز را صادر کرده و آن ها نیز به ضرب و شتم وی پرداختند تا بار دیگر دروغ بودن تمامی حرف ها و ادعاهای اصلاح طلبان را مشخص کند که اگر در شعار “زنده باد مخالف من سر می دهند” در عمل با مشت و لگد به استقبال مخالفان می روند.
در رابطه با این رویداد گفتنی هایی وجود دارد:
۱-همایش کرمان یا همایش های مشابهی که در سایر شهرها برگزار می شود با هدف راه یابی اهالی فتنه به مجلس دور بعد که انتخابات آن در سال آینده برگزار می شود، بوده و این پروسه از زمان انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده و اخیرا فاز اجرایی آن کلید خورده است. اما اصحاب فتنه باید بدانند که با همایش ماهانه که هیچ، حتی اگر روزانه هم همایش برگزار کنند در مجلس آینده جایی برای آنان نخواهد بود.
۲-چندی ست در سطح شهرستان رفسنجان نیز شاهد تحرکات مذبوحانه این قوم که دانشگاه آزاد را مرکز فعالیت های خود قرار داده اند، بوده و هستیم که این اعمال و حرکات به وسیله جوانان حزب اللهی شهرستان به طور دقیق رصد می شود و ان شاا… در وقت مناسب پاسخ درخوری داده خواهد شد.
۳-خطاب به رهبر عزیزمان عرض می کنیم که نه تنها با مشت و لگد که حتی اگر بند بند استخوان هایمان را از هم جدا کنند، فرزندانمان هرگز در تاریخ نخواهند خواند که سید علی خامنه ای تنها ماند.

برچسب ها:
به دنبال حرکت اعتراضی جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان؛ قطعنامه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • من

    لبیک یا خامنه ای ومرگ وننگ بر فتنه کران وحامیان اصلاح طلبشان واقازاده ها
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان