رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

همکاری گروه های مردم نهاد در حفظ، توسعه و احیاء منابع طبیعی رفسنجان

  • شناسه خبر: 60071
همکاری گروه های مردم نهاد در حفظ، توسعه و احیاء منابع طبیعی رفسنجان

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان از همکاری گروه های مردم نهاد در حفظ، توسعه و احیاء منابع طبیعی رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » همکاری گروه های مردم نهاد در حفظ، توسعه و احیاء منابع طبیعی رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حیدری پور رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شعار هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی، با مردم، برای مردم» تعیین شده است، همکاری و حضو مردم در حفظ عرصه های منابع طبیعی را خواستار شد و گفت: شوراهای حفظ حقوق بیت المال به منظور اجرای احکام مهم و مسائل مربوط به منابع طبیعی تشکیل شده است.

مسعود حیدری پور با بیان اینکه پاسگاه ویژه منابع طبیعی در محل این اداره راه اندازی شده است، اظهار داشت: این پاسگاه باه هدف گشت و بازرسی مستمر  و شبانه روزی ایجاد شده است.

وی فرهنگسازی در خصوص حفظ منابع طبیعی را مهم برشمرد و از همکاری گروه دوستداران طبیعت و محافظان افتخاری با اداره منابع طبیعی خبر داد و افزود: این گروه های مردم نهاد در امر توسعه، حفاظت و احیاء منابع طبیعی به ما کمک می کنند.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان با اشاره به برنامه های هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان رفسنجان، از توزیع بیش از ۱۷ هزار اصله نهال در بخش های شهرستان خبر داد و گفت: این نهال ها با مشارکت بخشداری ها، دهیاری ها، مدارس و دانشگاه ها به منظور توسعه فضای سبز شهرها غرس می شوند.

حیدری پور با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی نماز وحدت در بوستان جوان اقامه می شود، افزود: هجدهم اسفند ماه غبارروبی و گلباران گلزار شهدا با خضور دانش آموزان بسیجی در محل گلزار شهدا انجام و پس از آن جهت کاشت نهال در ارامستان حضور خواهیم یافت.

وی برگزاری راهپیمایی ها و گردهمایی مهد کودک ها در بوستان جوان و جشن درختکاری در فرودگاه رفسنجان را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد و ادامه داد: با حضور سازمان های مردم نهاد، در آخرین روز هفته منابع طبیعی از پروژه های بیابان زدایی بازدید و از گوراب منطقه ناصریه نیز دیدن خواهیم کرد.

رییس اداره منابع طبیعی رفسنجان_خانه خشتی (۲) رییس اداره منابع طبیعی رفسنجان_خانه خشتی (۳)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان خبر داد؛ هفته منابع طبیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان