در گفتگو با خانه خشتی عنوان شد؛

بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۳ از زبان استاندار کرمان

  • شناسه خبر: 59869
بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۳ از زبان استاندار کرمان

استاندار کرمان با بیان بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۳، خواستار افزایش اختیارات استانداران و دستگاه های اجرایی در سال آینده شد.

خانه » آخرین اخبار » بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۳ از زبان استاندار کرمان

رزم حسینی استاندار کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با بیان اینکه بهترین اتفاق سال ۹۳ نهادینه شدن مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان بوده است، اظهار داشت: اجرای این طرح ثمرات بسیار خوبی در سراسر استان داشت و خدا را شاکریم که با حضور کارگزاران حکومت، سرمایه گذاران، کارآفرینان، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه این کار با موفقیت اجرا شده است.

علیرضا رزم حسینی به بدترین اتفاق سال ۹۳ نیز اشاره کرد و گفت: بروکراسی نحس اداری که از بدترین مواردی است که باید برای برچیده شدن آن از کشور چاره ای بیندیشیم تا کشور را بسازیم.

وی برنامه های سال ۹۴ استانداری را پیگیری دریافت اختیارات استانداران اعلام کرد و گفت: امیدواریم با افزایش اختیارات استانداران و دستگاه های اجرایی توسط هیئت وزیران از ظرفیت های استان به خوبی استفاده کنیم.

استاندار کرمان قوانین مزاحم را از دیگر موانع توسعه استان و کشور بیان کرد و افزود: با اصلاح قوانین و حذف موانع می توان کارهای بزرگی با همت رییس جمهور و وزارا در کشور انجام داد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان استاندار کرمان با بیان بهترین و بدترین اتفاق سال 93، خواستار افزایش اختیارات استانداران و دستگاه های اجرایی در سال آینده شد. خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رهگذر

    آقای استاندار... قوانین مزاحم هم مگه داریم؟!!!!!! اگه مزاحم هستن پس چرا تصویب شدن؟!؟!؟!؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان