امام جمعه شهرستان رفسنجان خبر داد؛

به خیرین مصلی رفسنجان سند مالکیت معنوی اعطا می شود

  • شناسه خبر: 59208
به خیرین مصلی رفسنجان سند مالکیت معنوی اعطا می شود

امام جمعه شهرستان رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از مشارکت مردم و خیرین در ساخت مصلی، از ایجاد سند مالکیت معنوی در مجموعه مصلی خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » به خیرین مصلی رفسنجان سند مالکیت معنوی اعطا می شود

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، به ساخت مجموعه مصلی در فضایی با ۲۸ هزار متر مربع اشاره نمود و گفت: ساخت مجموعه آموزشی اداری و شبستان مصلی به صورت سازه و بتنی با استحکام بالا در حال احداث است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از مشارکت مردم و خیرین در ساخت مصلی، از ایجاد سند مالکیت معنوی در مجموعه مصلی خبر داد و افزود: سند مالکیت معنوی به افرادی تعلق می گیرد که در ساخت مصلی مشارکت کرده و مبالغی از سوی آنان به منظور زنده نگهداشتن یاد شهدا و اموات پرداخت شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در برخی موارد افراد با نیت عمل خیر می توانند با پرداخت هزینه دیه اموات خود یکی از ستون های شبستان را به نام فرد متوفی نامگذاری نمایند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی.حجت الاسلام عباس رمضانی پور ماندگاری مصلی را بیش از ۳۰۰ سال عنوان کرد و افزود: شبستان مصلی با زیربنای ۱۸ هزار متر مربع توانایی پذیرش بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت را دارد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه امکان برگزاری مراسمات مختلف از جمله نماز عید فطر، ویژه برنامه های ماه رمضان، عزاداری ها و … در آینده در این محل وجود دارد، گفت: امیدواریم با تأمین هزینه ها ضمن افزایش سرعت اجرای پروژه، شاهد تکمیل مصلی در سال های آتی باشیم.

وی هم چنین با اشاره به ساخت مکان فعلی اقامه نماز جمعه با زیربنای ۶ هزار متر مربع در کمتر از ۱۰ ماه، ابراز داشت: امیدواریم با تکمیل ساختمان مصلی، مکان فعلی اقامه نماز جمعه با مشارکت اصناف و بازاریان به محل دائمی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا تبدیل شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه شهرستان رفسنجان خبر داد؛ خانه خشتی مصلی امام خامنه ای رفسنجان مصلی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان