با حضور مسئولین شهرستان؛

خانه ووشو شهید حسین ابهت در رفسنجان افتتاح شد + عکس

  • شناسه خبر: 58956
خانه ووشو شهید حسین ابهت در رفسنجان افتتاح شد + عکس

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از افتتاح سالن ووشو شهید ابهت به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » خانه ووشو شهید حسین ابهت در رفسنجان افتتاح شد + عکس

صالح نیا رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان در حاشیه افتتاح سالن ووشو رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه این سالن در سال ۸۸ کلنگ زنی شده است، ابراز داشت: به همت هیئت ووشو استان کرمان و شهرستان رفسنجان و با مشارکت خانواده شهید ابهت ۱۲۰ میلیون تومان برای احداث سالن هزینه گردید.

یاسر صالح نیا مساحت سالن ووشو را ۲۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: این سالن مخصوص ورزش های رزمی است و رشته های کونگ فو و تکواندو نیز با هماهنگی هیئت ووشو می توانند از سالن استفاده کنند.

وی هم چنین از امضای دو موافقت نامه به منظور تجهیز و تکمیل سالن ورزشی کشکوئیه و لاهیجان خبر داد و گفت: این سالن ها با بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیز و تکمیل خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان به تکمیل و راه اندازی سالن ورزشی ۹ دی نیز اشاره کرد و گفت: در شرف عقد قرارداد برای تکمیل این سالن هستیم تا به طور موقت در اختیار اداره ورزش قرار گیرد و پس از ورود اعتبار تکمیل شود.

صالح نیا هم چنین ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان و انار در حمایت از ورزش شهرستان، از اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر در تخصیص ۶۸ میلیون تومان اعتبار برای هیئت های ورزشی قدردانی نمود.

هم چنین در حاشیه افتتاح خانه ووشو شهید ابهت رفسنجان، نماز وحدت به میزبانی اداره ورزش و جوانان برپا شد.

افتتاحیه سالن ووشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۸) افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۶) افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۷) افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۳) افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۲) افتتاحیه سالن وشو رفسنجان-نماز وحدت رفسنجان (۴)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان خانه خشتی سالن ووشو شهید ابهت رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان