القدس العربی فاش کرد:حضور سفرای بحرین در نشست پارلمان یهودیان اروپا و استمداد از صهیونیستها

  • شناسه خبر: 5768
القدس العربی فاش کرد:حضور سفرای بحرین در نشست پارلمان یهودیان اروپا و استمداد از صهیونیستها

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از ایرنا :روزنامه ‘القدس العربی’ چاپ لندن روز شنبه در مقاله ای ،‌ از شرکت سفیران بحرین در واشنگتن و بروکسل در نشست ‘اولین کنگره مرکزی پارلمان یهودیان اروپا’ در بلژیک انتقاد کرد و آن را مخالف آرمان مسلمانان عنوان نمود . در مقاله القدس العربی آمده است: روزنامه […]

خانه » آخرین اخبار » القدس العربی فاش کرد:حضور سفرای بحرین در نشست پارلمان یهودیان اروپا و استمداد از صهیونیستها

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از ایرنا :روزنامه ‘القدس العربی’ چاپ لندن روز شنبه در مقاله ای ،‌ از شرکت سفیران بحرین در واشنگتن و بروکسل در نشست ‘اولین کنگره مرکزی پارلمان یهودیان اروپا’ در بلژیک انتقاد کرد و آن را مخالف آرمان مسلمانان عنوان نمود .

در مقاله القدس العربی آمده است: روزنامه ‘اسراییل الیوم’ با انتشار خبر حضور ‘احمد محمد الدرسی’ و ‘عزرا نونو’ سفرای بحرین در بلژیک و آمریکا در اولین کنگره مرکزی پارلمان یهودیان اروپا در بروکسل ، مخاطبان خود را غافلگیر کرد.
سفیر بحرین در بلژیک در این نشست بار دیگر ادعاهای حاکمان منامه درباره اعتراضات مردمی در این کشور را مطرح کرد و از رژیم صهیونیستی برای سرکوب معترضان کمک خواست .
‘الدرسی گفت که بحرین از جامعه جهانی و از جمله اسراییل انتظار دارد که در کنار این کشور در مقابله با اعتراضات مردمی بایستند.’
القدس العربی افزود: عزرا نونو سفیر یهودی تبار بحرین در واشنگتن که در نشست پارلمان یهودیان اروپا حضور یافته بود ، به نشریه صهیونیستی گفته است که احساس می کنم امروز در پارلمان یهود قرار دارم و اینجا مکانی مناسب برای طرح مساله دشمنی با ایران است.
این روزنامه اضافه کرد : نمی دانیم سفیران بحرین در بروکسل و واشنگتن قبل از شرکت در این کنگره و بیان چنین سخنانی با مقامات کشور خود مشورت کرده اند یا خیر، ولی به هر حال این کار آنان نمی تواند به نفع بحرین باشد.
القدس العربی تاکید کرد : اگر بحرین از حمایت ایالات متحده آمریکا و ناوگان پنجم این کشور و حمایت عربستان که خواهان اتحاد با منامه به منظور حمایت از این کشور در مقابله با تهدیدات خارجی ، برخوردار است ، پس چرا به سمت رژیم اسراییل گرایش پیدا کرده است .
‘روابط بحرین با رژیم اسراییل که همچنان اولین دشمن مسلمانان و اشغالگر خاک و مقدسات اسلامی در فلسطین و بلندی های جولان و جنوب لبنان است ، برخلاف آرمان امت اسلامی تلقی خواهد شد .’
روزنامه القدس العربی افزود: نونو سفیر بحرین در واشنگتن یک بحرینی یهودی تبار است ، ولی احمد محمد الدرسی که یک مسلمان بحرینی است، چگونه در این کنگره شرکت کرده و از اسراییل خواسته تا در برخورد با اعتراضات مردمی در این کشور، به منامه کمک کند.
در ادامه مقاله آمده است: اقدام سفیران بحرین و درخواست کمک از رژیم صهیونیستی در خدمت طرحهای این رژیم در توجیه اشغالگری سرزمینهای عربی و یهودی سازی قدس و دور نگه داشتن نگاه جهانیان از مساله اصلی عربی و اسلامی یعنی فلسطین است .
‘زئیف الکین’ عضو ‘کنیست’ رژیم صهیونیستی در این باره گفته است ، سخنی که گفته شده و در مکانی که بیان گردیده، شاهدی بر سخنان ما است که می گوییم مساله فلسطین، مساله اصلی اعراب نیست .
نویسنده مقاله القدس العربی اظهار امیدواری کرده که جامعه عربی و عربستان و قبل از آن دولتمردان بحرینی درباره سخنان سفرای بحرین در بروکسل و واشنگتن ، توضیح مناسبی برای مسلمانان داشته باشند .
این روزنامه در بخش دیگری از مقاله خود به سخنان الدرسی اشاره کرده و نوشت: سفیر بحرین در واشنگتن
ادعا کرد که هیچ ارتباطی بین آنچه در تونس ، لیبی و مصر و آنچه در بحرین به وقوع پیوسته وجود ندارد و از رژیم صهیونیستی خواست که کشورش را در مقابله با اعتراضات مردمی یاری کند.
‘دهها نفر از اعضای پارلمان جدید یهودیان اروپا که از ۱۲۰ عضو تشکیل می شود، اولین نشست خود را در بروکسل در ساختمان پارلمان اروپا برگزار کردند .’
‘وادیم رابینوویچ از رییسان پارلمان جدید یهودیان و از اعضای افتخاری این پارلمان و زئیف الکین نماینده کنیست رژیم اسراییل و عزرا نونو سفیر یهودی تبار بحرین در واشنگتن در این نشست شرکت کرده بودند. ‘
‘نونو در سخنرانی خود نسبت به اجازه زندگی به ۳۶ یهودی در بحرین از مقامات منامه تشکر کرد.’

برچسب ها:
القدس العربی فاش كرد:حضور سفرای بحرین در نشست پارلمان یهودیان اروپا و استمداد از صهیونیستها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان