مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان:

دفاع از فتنه گران راه به جایی نمی برد / اگر ۵۰ سال هم بگذرد اینها باید محاکمه شوند

  • شناسه خبر: 53976
دفاع از فتنه گران راه به جایی نمی برد / اگر ۵۰ سال هم بگذرد اینها باید محاکمه شوند

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان گفت: سران فتنه به جمهوریت و مردم سالاری اعتقادی نداشتند اگر داشتند مانند هفت نامزد انتخاباتی سال ۹۲ به رئیس جمهور تبریک می گفتند و و به افکار عمومی احترام میگذاشتند، آنها خواستار حکومت اقلیت بر اکثریت بودند پس اگر قراربر این باشد پس چرا ما انقلاب کردیم؟

خانه » آخرین اخبار » دفاع از فتنه گران راه به جایی نمی برد / اگر ۵۰ سال هم بگذرد اینها باید محاکمه شوند

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک در اجتماع بزرگ مردم رفسنجان در سالروز حماسه ۹ دی‌، اظهار داشت: ۸ سال در دوره اصلاحات شعار جمهوریت و مردم داری داده شد، جمهوریت یعنی اینکه در انتخابات اگر رقیب یک رای هم بیشتر کسب کرد آنکسی که اکثریت انتخاب کردند باید رئیس جمهور شود، جامعه مدنی یعنی اینکه افراد چه رای بیاورند و چه رای نیاورند باید رای اکثریت را تمکین کنند .

وی افزود: هشت سال در دوره خاتمی این شعارها داده شد اما چرا در انتخابات ۸۸ به آنها عمل نشد؟ ماجرای ۸۸ امتحانی بود تا عدم پایبندی آنها به جمهوریت و قانون مشخص شود.

قدیری ابیانه ادامه داد: موسوی به دولت قبلی این انتقاد را داشت که به اندازه کافی پایبند به قانون نیست، باید پرسید که خودتان چه کردید؟ آیا از قانون تمکین کردید و به نظر ولایت و شورای نگهبان احترام گذاشتید؟

وی اضافه کرد: نامزد انتخاباتی که بگوید چون من می گویم انتخابات باید باطل شود باید این اتفاق بیافتد اگر رئیس جمهور میشد چه دیکتاتوری به راه می انداخت، آیا سران فتنه واقعا تصور میکردند که تقلب شده؟ چرا شکایت نکردند و راه قانونی را طی نکردند؟ آنها میدانستند که تقلب نشده و انتخابات را باختند.

قدیری تصریح کرد: سران فتنه به جمهوریت و مردم سالاری اعتقادی نداشتند اگر داشتند مانند هفت نامزد انتخاباتی سال ۹۲ به رئیس جمهور تبریک می گفتند و به افکار عمومی احترام میگذاشتند، آنها خواستار حکومت اقلیت بر اکثریت بودند پس اگر قرار بر این باشد پس چرا ما انقلاب کردیم؟ اینها حتی شجاعت ندارند که بگویند جمهوریت را قبول ندارند.

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان با اشاره به عدم عذرخواهی سران فتنه پس از چهار سال خاطر نشان کرد: سیاست اینها سیاست فتنه بود، آنها دنبال پیاده کردن انقلاب رنگی که توسط امریکا طراحی می شود، بودند و این شورش ننگین را طراحی کردند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که اگر دشمن از جریانی تعریف کرد بدانید آن جریان خطاست، گفت: رسانه های غربی و تروریستها از این جریان نهایت حمایت خود را نشان دادند آیا سرن فتنه متوجه نبودند ؟

قدیری ابیانه فتنه را خیانت به جمهوریت و مردم ایران دانست و بیان داشت: اینها به آمریکا گفتند که ایران را تحریم کنید تا مردم با نارضایتی علیه دولت بشورند، اما نمی دانستند که مردمی که در راه انقلاب شهیدان خود را نثار کردند تن به این ننگ نمی دهند.

وی افزود: آنها مشکلشان احمدی نژاد نبود، بلکه با اصل نظام و دین مشکل داشتند و گرنه در روز عاشورا رقص و پایکوبی به راه نمی انداختند.

قدیری ایجاد شکاف بین ملت را استراتژی فتنه ۸۸ دانست و گفت: فتنه گران از تخریب و فریب و خون به زمین ریختن استفاده کردند و تمام سازمان های جاسوسی و بیگانه پشت سر اینها بودند.

وی دادمه داد: آنها می خواستند به نام مردم علیه نظام اقدام کنند که مردم به میدان آمدند و گفتند ما پای نظام، خون شهدا، اسلام و ولایت مانده ایم و در ۹ دی با حضور این مردم ولایت مدار این توطئه خنثی شد.

کارشناس عالی علوم استراتژیک تصریح کرد: این به معنای تمام شدن فتنه نیست، فتنه در گذشته بوده و همچنان هم هست، دشمن از توطئه دست بر نمی دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن برخی فعالین فتنه در راس امور دولتی بیان داشت: دولت جدید اصرار دارد کسانی را که در فتنه نقش داشتند در راس امور از جمله وزارت علوم و دانشگاه ها قرار دهد، آیا این درست کسانی که در اوج فتنه گفتند که نظام تقلب کرده است را امروز در راس کاری قرار دهید؟

قدیری ابیانه در ادامه خاطر نشان کرد: کسی که بر علیه جمهوریت اقدام کند مجرم است و اگر قرار باشد که محاکمه شود حکم او اعدام است.

وی به سخن علی مطهری در زمینه لزوم حکم حصر فتنه گران با نظر دادگاه و محکمه قضایی اشاره کرد و گفت: آیا پیامبر حق نداشت در زمان فتح مکه این حکم را صادر کند و یا امام(ره) حق نداشت برای سلمان رشدی بدون دادگاه حکم اعدام را صادر کند یا امام علی(ع) برای خوارج؟ کارت به جایی رسیده است که برای پیامبر تعیین تکلیف میکنی؟

وی خاطر نشان کرد: دفاع از فتنه گران راه به جایی نمی برد، ۵ سال که هیچ اگر ۵۰ سال هم بگذرد اینها باید محاکمه شوند، باید مراقب باشیم تا فتنه گران به صحنه بازنگردند.

وی همچنین به سکوت خبری برخی روزنامه های اصلاح طلب در تجمع میلیونی شیعیان در روز اربعین اشاره کرد و افزود: آنها حاضر نشدند که راجع به تجمع میلیونی شیعیان در اربعین چیزی بنویسند از همین جا باید بفهمیم که اینها با اسلام و دین مشکل دارند.

قدیری ابیانه در پایان سخنانش با اشاره به نقش موثر مردم در مهمترین حوادث کشور تصریح کرد: انقلاب با احساس وظیفه کردن مردم به پیروزی رسید، زمان جنگ با همین حضور مردم به پیروزی رسیدیم و در مقابل تروریستها ایستادیم و فتنه های ۷۸ و ۸۸ را شکست دادیم.

وی افزود: حال نوبت جنگ عظیم اقتصادی است، درست است که ما مشکل اقتصادی داریم ولی نه آنگونه که دشمن خیال می کند ؛ ملت ما نشان داد که در اوج تحریم ها به چه پیشرفت های عظیمی دست پیدا می کند، تحریم اقتصادی شکستنی است و ما می توانیم با اقتصاد مقاومتی و با تلاش مسئولین و اراده تک تک مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان