صاحبان باغ های پسته در رفسنجان اراضی خود را سند دار کنند

  • شناسه خبر: 53541
صاحبان باغ های پسته در رفسنجان اراضی خود را سند دار کنند

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: صاحبان باغ های پسته در رفسنجان می توانند برای اراضی بالای ۲ و نیم هکتار خود را سند دریافت کنند و مالکین زیر ۲ و نیم هکتار نیز با صاحبان زمین های همجوار خود بصورت مشایی سند دریافت کنند.

خانه » آخرین اخبار » صاحبان باغ های پسته در رفسنجان اراضی خود را سند دار کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سفر یکروزه خود به شهرستان رفسنجان با امام جمعه شهرستان دیدار داشت.

وی ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد ثبت اسناد و املاک در استان و شیوه نوین آن با اشاره به طرح سنددار کردن عرصه های دولتی و در اختیار مردم خاطر نشان کرد: نیاز است تا به مردم در جهت سندار کردن زمین و املاکشان اطلاع رسانی صورت گیرد.

IMG_4817

طالبی زاده با اشاره به قانون تعیین تکلیف اراضی تصریح کرد: صاحبان باغ های پسته در رفسنجان می توانند برای اراضی بالای ۲ و نیم هکتار خود را سند دریافت کنند و مالکین زیر ۲ و نیم هکتار نیز با صاحبان زمین های همجوار خود بصورت مشایی سند دریافت کنند.

وی ادامه داد: در صورت سند دار کردن کلیه عرصه های دولتی جلوی بسیاری از اختلافات و بحث زمین خواری گرفته خواهد شد.

IMG_4803

در ادامه حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیزپرداختن به بحث هویت املاک و اموال مردم و بیت المال را کار پر زحمتی دانست و گفت: در رفسنجان موارد بسیاری وجود دارند که با مشکل تصرف اموال مواجه هستند و موارد متعددی وجود دارد که زمین ها بصورت ملک فروخته شده اند و الان موقوفه اعلام شده اند.

وی اجرای بحث سنددار کردن املاک و اراضی را ممکن دانست و افزود: این کار زمان بر است اما انجام پذیر است و نیاز به فرهنگ سازی در این مورد است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان صاحبان باغ های پسته در رفسنجان اراضی خود را سند دار کنند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان