۲۲ مبلغ همزمان با دهه آخر ماه صفر به کشکوئیه اعزام می شوند

  • شناسه خبر: 52379
۲۲ مبلغ همزمان با دهه آخر ماه صفر به کشکوئیه اعزام می شوند

امام جمعه کشکوئیه از اعزام ۲۲ مبلغ به هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد این بخش خبر داد و گفت: مبلغان از قم به بخش کشکوئیه اعزام می شوند.

خانه » آخرین اخبار » ۲۲ مبلغ همزمان با دهه آخر ماه صفر به کشکوئیه اعزام می شوند

حجت‌الاسلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه درگفت وگو با “خانه خشتی“، با اشاره به اینکه دین مبین اسلام با قیام عاشورای حسینی احیا شد، افزود: این ایام بهترین فرصت برای خودسازی و رهایی از منیت‌ها و خودخواهی‌هاست.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای زنده نگه‌ داشتن سنت پیامبر(ص) قیام کرد، اظهار کرد: ماه محرم و صفر فرصتی مغتنم برای نشر و گسترش فرهنگ مکتب عاشواریی است.

محرابی زاده با اشاره به اینکه هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا برپایی امربه معروف ونهی از منکر است گفت:امروز همه وظیفه داریم در راستای جریان‌بخشی امر به معروف و نهی از منکر بیش از گذشته در جامعه همت کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای مقابله با ظلم و احیای دین با تبعیت از مکتب امام حسین(ع) همه چیز خود را فدا کردند، تصریح کرد: ۲۵۰ هزار شهید در دفاع مقدس جان دادند تا امر به معروف و نهی از منکر امروز در گستره کره خاکی جریان پیدا کند.

محرابی زاده اظهار کرد: بر ما واجب است در راستای صیانت از دین اسلام و مکتب عاشواریی حسینی آگاهانه و با بصیرت تمام حرکت کنیم، چرا که مکتب عاشورا خود قوی‌ترین راهکار برای نابودی باطل و نهادینه شدن حق است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اعزام ۲۲ مبلغ به هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغان از قم به بخش کشکوئیه اعزام می شوند.

امام جمعه کشکوئیه با بیان اینکه مبلغان برادر در ۱۶ نقطه از شهر کشکوئیه و روستای تابعه مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: شرح احکام و روشنگری قیام عاشورای حسینی و پاسخگویی به شبهات برخی از فعالیت‌های این مبلغان است.

وی در ادامه گفت:حرکت دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی عصر روز اربعین از میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و در پایان به حرم مطهر شهدای گمنام ختم می‌شود.

محرابی زاده در پایان به برگزاری یادواره ۴۳شهید دهستان شریف آباد اشاره کرد و گفت: این مراسم در سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) در محل مهدیه دهستان شریف آباد برگزار و سخنران ویژه این مراسم حضرت آیت آلله سیداحمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری می باشد.

گفتگو از  علی محرابی زاده 

برچسب ها:
22 مبلغ همزمان با دهه آخر ماه صفر به کشکوئیه اعزام می شوند اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان