اینجا پر از فرماندهانی است که اوباما آرزو دارد شبیه اش را داشته باشد

  • شناسه خبر: 51633
اینجا پر از فرماندهانی است که اوباما آرزو دارد شبیه اش را داشته باشد

آرامش سردار سلیمانی در میدان های نبرد به دلیل ارتباطی است که با خدا دارد؛ نماز اول وقت در میدان نبرد نشان از اعتقاد و ایمان قوی دارد، فردی که با خدا ارتباط داشته باشد آرامش هم دارد، ” الا بذکر الله تطمئن القلوب “را به عینه می توان در چهره سردار سلیمانی دید.

خانه » آخرین اخبار » اینجا پر از فرماندهانی است که اوباما آرزو دارد شبیه اش را داشته باشد
 

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه خبری ثامن، این روزها نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در مرکز توجهات رسانه های خارجی مخصوصا رسانه های آمریکا است آنها در عین حال  اعتراف می کنند سردار قاسم سلیمانی عامل اصلی پیروزی‌ها و مقابله با پیش‌روی تکفیری‌های داعش است، تا جایی که مجله آمریکایی نیوزویک می نویسد رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با میهمانان عراقی خود با اشاره به تصویر سردار سلیمانی می‌گوید: این فرد دشمن من است اما ‌ای کاش میان افسران خود، فردی شبیه او را داشتیم.

حتی انتشار تصاویر سردار سلیمانی در صفحات اجتماعی نیز دشمنان را دچار رعب و وحشت می کند تصاویری که عموما نشان دهنده آرامش خاطر و اطمینان قلبی سرداراست.

مجله آمریکایی نیوزویک در گزارشی از روند تحولات عراق پس از سرنگونی رژیم صدام حسین نوشت: ایرانیان فرمانده نیروی قدس و مغز متفکر نظامی خود را به عراق فرستادند؛ کسی که بسیاری از رهبران نظامی او را فرماندهی عالی و استراتژیک می‌دانند.

سردار سلیمانی یک بسیجی مخلص و مطیع رهبری است، این دو ویژگی کافی است تا فاتح هر میدانی باشی، سردار سلیمانی مقلد و مطیع رهبری است و این برای دوستان و دشمنان انقلاب ثابت شده است.

اگر دشمنان نیروهای بسیجی ما را بررسی کنند متوجه می شوند که ایران پر است از بسیجی های مخلص که تمام عیار گوش به فرمان رهبری هستند اما برخی ها این فرصت را به دست نمی آورند تا ظرفیت خود را در میدان رزم به نمایش بگذارند اما اماده نشان دادن این ظرفیت ها هستند در کنار این مردانی مانند قاسم سلیمانی هم هستند که این توفیق نصیبشان شده که ظرفیت عظیم خود را نشان دهند،ایران پر است از فرماندهانی که اوباما آرزو دارد شبیه اش را داشته باشد.

دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نه ملت ایران را شناختند نه باورها و تاریخ ما را شناختند، تاریخ ایران ثابت می کنند ادم های بزرگی داشته و داریم که با تمامی ظرفیت برای خدا از همه چیز گذشتند،و بزرگترین پیروزی ها را به دست آوردند.

آرامش سردار سلیمانی در میدان های نبرد به دلیل ارتباطی است که با خدا دارد نماز اول وقت در میدان نبرد نشان از اعتقاد و ایمان قوی دارد، فردی که با خدا ارتباط داشته باشد آرامش هم دارد،  ” الا بذکر الله تطمئن القلوب “را به عینه می توان در چهره سردار سلیمانی دید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان