افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در رفسنجان نسبت به گذشته

  • شناسه خبر: 50039
افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در رفسنجان نسبت به گذشته

عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: در سال ۹۳ شاهد افتتاح پروژه های عمرانی وسیعی بودیم که در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.

خانه » آخرین اخبار » افزایش چشمگیر پروژه های عمرانی در رفسنجان نسبت به گذشته

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علیرضا خادم الحسینی در مراسم تجلیل از خانواده امین که در محل دفتر شورای اسلامی شهر رفسنجان برگزار شد، ضمن تشکر از ارادت خاص خانواده امین به فعالیت های خیرخواهانه در رفسنجان گفت: اززمان آغاز دوره سوم شورا و به همت شهردار رفسنجان شاهد محبت خانواده امین در شهرستان بودیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان اجرای پروژه های بزرگ و ورود سایر خیرین در عرصه عمرانی را به واسطه قدم خیر خانواده امین دانست و افزود: تغییر در فضای شهری با فعالیت های فرهنگی خیرخواهانه از ملاک های مخلصانه خانواده امین است.

محمد ریاحی نیز اقدام خانواده امین را منشأ کارهای بزرگ در رفسنجان عنوان کرد و گفت: با احداث مجموعه گلستان امین و تجهیز آن به سینما، کلاس های فوق برنامه و واحدهای تجاری و … کمبود فضای فرهنگی در شهرستان برطرف شد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان در ادامه از احداث مجموعه فرهنگی در منطقه عباس آباد و مجموعه عام المنفعه آگاه در آینده ای نزدیک خبر داد و خطاب به خانواده امین اظهار داشت: کار شما سطح توقع و انتظار مردم را بالا برد و مسئولین را به فکر اجرای پروژه های بزرگ در شهر انداخت تا اجرای طرح ها را با کمک مردم انجام دهد.

وی افزود: در سال ۹۳ شاهد افتتاح پروژه های عمرانی وسیعی از جمله پارکینگ طبقاتی، آرامستان جدید، ساختمان جدید آتش نشانی و … بودیم که در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.

ریاحی هم چنین خواستار حضور خانواده امین و آشنایان آنان به منظور ماندگاری شهر شد تا نام و آوازه شهرستان رفسنجان بیشتر از قبل بپیچد.

برچسب ها:
آرامستان جدید اخبار رفسنجان پارکینگ طبقاتی پروژه های عمرانی رفسنجان خانه خشتی خانواده امین محمد ریاحی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان