پایان اعتبار بنزین ۱۰۰ تومانی تا پایان اردیبهشت ماه

  • شناسه خبر: 4771
پایان اعتبار بنزین ۱۰۰ تومانی تا پایان اردیبهشت ماه

دارندگان بنزین یارانه ای ۱۰۰تومانی باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود اقدام کنند.  به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ،مجید شهیدی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به هماهنگی انجام شده بین ستاد هدفمندی یارانه ها و وزارت نفت، گفت: بر اساس […]

خانه » آخرین اخبار » پایان اعتبار بنزین ۱۰۰ تومانی تا پایان اردیبهشت ماه

دارندگان بنزین یارانه ای ۱۰۰تومانی باید تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود اقدام کنند.

 به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ،مجید شهیدی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به هماهنگی انجام شده بین ستاد هدفمندی یارانه ها و وزارت نفت، گفت: بر اساس این توافق از تمامی دارندگان سهمیه بنزین یارانه ای ۱۰۰ تومانی درخواست می شود حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مصرف سهمیه باقیمانده ۱۰۰ تومانی در کارت های هوشمند سوخت اقدام کنند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، اصلاح و ساماندهی الگوی مصرف و اجرای تعهدات دولت در این بخش است.

بر این اساس بنزین یارانه ای ۱۰۰ تومانی فقط تا پایان اردیبهشت ماه در جایگاه های سوخت عرضه می شود و کلیه دارندگان بنزین یارانه ای ۱۰۰ تومانی باید نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود در این بخش اقدام کنند.

برچسب ها:
پایان اعتبار بنزین 100 تومانی تا پایان اردیبهشت ماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان