وبلاگ هوشنگ نیوز نوشت:

هرمس، شلیک به صلح جهانی

  • شناسه خبر: 45430
هرمس، شلیک به صلح جهانی

فرستادن هرمس، پهباد رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهنده عمق وجود طیف گسترده تهدیدات بالقوه و بالفعل کانون‌های بحران در پیرامون کشورمان است.

خانه » آخرین اخبار » هرمس، شلیک به صلح جهانی

هر روز و به صورت مستمر در گوشه‌ای از جهان به بهانه های واهی از جمله تروریست، حقوق بشر، سلاح های کشتار جمعی…و شاهد کشتار انبوه مردم و تخریب و انهدام منابع و سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملی آنها در اثر بمباران و انبوه آتش ویرانگر دشمنان بوده و این روند متوقف نشده و ادامه خواهد یافت.

همانطور که در نوشتار قبلی”صلح کمدی تهوع آور هزاره سوم“نوشتیم، اجتناب‌ناپذیر بودن وقوع جنگ‌ها در طول تاریخ بشری، وقوع حداقل ۴ جنگ مهم در حریم مرزهای سرزمین میهن اسلامی در چند ساله اخیر از اهداف راهبردی اردوگاه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در محاصره، مهار، تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی می باشد.

فرستادن هرمس، پهباد رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهنده عمق وجود طیف گسترده تهدیدات بالقوه و بالفعل کانون‌های بحران در پیرامون کشورمان است. فلذا حسب الفرمان فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای نباید مرعوب تهدیدات دشمن گردید، از آن مهمتر این که می‌بایست با اقدامات و تدابیر موثر دفاعی، خود را آماده مقابله با تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمن نمود.

حملات اخیر رژیم اسرائیل به خاک سوریه، غزه، لبنان و فرستادن پهباد به عراق و ایران به هر صورت تجاوز آشکار محسوب می‌شود و در شرایط فعلی و در بحبوحه بیداری اسلامی در منطقه، می‌تواند تبعات وسیعی در بر داشته باشد. آمریکا، اسرائیل و اصولا اردوگاه نظام سلطه می‌بایست قبل از شعله‌ورتر شدن منطقه غرب آسیا بواسطه حماقت‌های حساب نشده به هزینه های این امر به مردم اروپا و آمریکا و صلح جهانی توجه نمایند.

پرواز پرنده پنهانکار هرمس در فضای ایران اسلامی، سوالات فراوانی را در ذهن تداعی و معانی می نماید از آن جمله، آیا تهدیدات پیاپی اسرائیل علیه ایران مبنی بر حمله نظامی از حد و قواره تهدید خارج شده و به حد و اندازه حمله نظامی نزدیک شده است. یا اینکه صهیونیست ها از این تهدیدها قصد دیگری با هدف پیش کشیدن مسیرهای دیگر را دارند. غاصبان قدس شریف باید بدانند جمعیت ایران ده برابر جمعیت اسرائیل است و نیروهای مسلح آن نیز از همین جمعیت ناشی می‌شود.

همه دنیا می داند که کشور آمریکا شریک استراتژیک اسرائیل به تنهایی با ۷ میلیارد دلار بودجه نظامی بیش از ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارد و بعنوان شیطان بزرگ می‌تواند معادلات زیادی را در جهان رقم بزند و دانشی تحت عنوان تحریم و ۵+۱ را اداره نماید اما همین آمریکا بلاشک با مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف روبروست و توانایی استفاده از همه ظرفیت‌های خود را ندارد و ما به فرموده خمینی کبیر و خلف صالح او فر مانده کل قوا امام خامنه ای تا آخرین نفر و تا آخرین منزل و تا آخرین قطره خون، برای اعتلای کلمه الله ایستاده ایم.

یادداشت از: هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسرائیل خانه خشتی رفسنجان هرس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فدایی

    سلام از انار هستم مطالب هوشنگ نیوز را بگذارید هم سیاست است و هم عشقی بگذاری لطفا.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان