رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین (ع) در رفسنجان احداث می شود

  • شناسه خبر: 44806
بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین (ع) در رفسنجان احداث می شود

علی اسماعیلی ندیمی گفت: این بیمارستان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده که در صورت تکمیل، کلیه تشکیلات بخش زنان و زایمان، چشم و گوش‌، حلق و بینی به آنجا منتقل می‌‌شود.

خانه » آخرین اخبار » بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین (ع) در رفسنجان احداث می شود

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جمع خبرنگاران، از ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام حسین (ع) توسط یکی از خیران رفسنجانی خبر داد و افزود: این بیمارستان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده که در صورت تکمیل، کلیه تشکیلات بخش زنان و زایمان، چشم و گوش‌، حلق و بینی به آنجا منتقل می‌‌شود.

اسماعیلی ندیمی افزود: در این بیمارستان که در خیابان شهید بهشتی واقع شده است، از استانداردهای به روز با کیفیت بالا برای رفاه حال مردم استفاده شده است.

وی هم چنین از احداث کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و اظهار داشت: این کلینیک که کلنگ آن در هفته دولت به زمین زده خواهد شد، با زیر بنای ۳ هزار متر مربع تا مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه اظهار داشت: پردیس اصلی دانشگاه با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ دانشجو از ترم جدید افتتاح و دانشکده پزشکی به آنجا منتقل می شود.

وی افزود: ساخت بیمارستان تخصصی ۱۶۰ تختخوابی پردیس نیز در دستور کار است که تاکنون با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

اسماعیلی ندیمی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(ع) تغییر ساختار کلی بخش آی‌سی‌یو است که تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع ظرفیت این بخش به ۲۷ تخت افزایش خواهد یافت که ظرفیت پوشش بیماران دیگر شهرها را نیز دارد.

وی از الویت های طرح تحول نظام سلامت را ساخت و تجهیز خانه های بهداشت عنوان کرد و گفت: با هدف حمایت از حاشیه نشینان و بخشی از اعتبارات به ساخت خانه بهداشت تعلق گرفته است که با احداث ۷ خانه بهداشت، کمبود شهرستان های رفسنجان و انار در این بخش برطرف خواهد شد.

برچسب ها:
آی سی یو اسماعیلی ندیمی بیمارسان امام حسین خانه بهداشت خانه خشتی رفسنجان علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان