توسل شیرین عبادی به سفارت خانه های خارجی: لطفا به همسرم ویزا ندهید!

  • شناسه خبر: 4450
توسل شیرین عبادی به سفارت خانه های خارجی:   لطفا به همسرم ویزا ندهید!

«در پی انتشار خبری در چهارشنبه گذشته تحت عنوان (برنده نوبل حقوق بشر، همسرش را به لندن راه نمی دهد!) راوی آن خبر طی تماس با خبرنگار ما ضمن گلایه از باشگاه به دلیل عدم انتشار کل مطالب مطرح شده در تماس قبلی ، مصرانه درخواست داشت تا دیگر ابعاد آن خبر نیز منتشر گردد. […]

خانه » آخرین اخبار » توسل شیرین عبادی به سفارت خانه های خارجی: لطفا به همسرم ویزا ندهید!

«در پی انتشار خبری در چهارشنبه گذشته تحت عنوان (برنده نوبل حقوق بشر، همسرش را به لندن راه نمی دهد!) راوی آن خبر طی تماس با خبرنگار ما ضمن گلایه از باشگاه به دلیل عدم انتشار کل مطالب مطرح شده در تماس قبلی ، مصرانه درخواست داشت تا دیگر ابعاد آن خبر نیز منتشر گردد. از آنجا که برخی از اجزای آن خبر متوجه مسائل خصوصی زندگی شیرین عبادی یا در بردارنده مسائل ضد اخلاقی بود و نیز به دلیل رکیک بودن نسبت ها و فحاشی هایی که به همسرش روا می دارد، لذا بدیهی بود باشگاه از انتشار چنان مضامینی خوداری ورزد. از طرف دیگر تلخیص اخبار و حذف حواشی و زوائد، در کلیه رسانه ها امری کاملا متداول و عادی است. با این حال نکات دیگری از گفته های یکی از نزدیکان همسر شیرین عبادی که قابلیت انتشار دارد، منتشر می گردد.»

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ در ادامه اظهارات موثق یکی از اقوام نزدیک همسر شیرین عبادی آمده است که مخالفت خانم عبادی با سفرهای خارجی همسرش منحصر به سفر به کشورهای غربی نیست بلکه در بهمن ماه گذشته نیز که آقای جواد توسلیان به کشور ارمنستان سفر کرده بود با واکنش شدید و خشمگینانه آن پیر زن بد دهان مواجه گشت و از او خواست که دیگر به هیچ گونه سفر خارجی نرود و به هر ترتیب ممکن از انتشار خبر سفر به ارمنستان نیز پیشگیری کند!

این عضو خانواده توسلیان در مورد سفر اخیر ایشان به کانادا و آمریکا اضافه کرد که آقای توسلیان به قصد تفریح و خوش گذرانی به خارج نرفته است بلکه او دختری در بوستن آمریکا دارد که به تازگی صاحب فرزندی شده و این حق بدیهی یک پدر است که در چنین شرایطی به دیدار دخترش بود. همچنین آقای توسلیان خواهری ساکن کانادا و برادری ساکن لندن دارد که سالهاست همدیگر را ندیده اند.

اما هرگاه آقا جواد قصد خروج از کشور کرده، با مخالفت های دیکتاتور مابانه شیرین خانم مواجه شده و تا پیش از سفر اخیر، همیشه آقای توسلیان نسبت به زورگویی های شیرین تمکین کرده و کوتاه آمده، اما همین یک بار که آقا جواد به تحکم او گردن ننهاد و به ندای عاطفه پدری و برادری عمل کرد، خانم عبادی به هرکسی متوسل شد تا حرف خود را به کرسی بنشاند. از فرزندانش، تا بعضی از اقوام و دوستان مشترک و در نهایت با چند سفارت خانه کشورهای غربی تماس گرفت تا به آقا جواد ویزا ندهند!

این عضو خانواده توسلیان افزوده است: اگر چه همگی اطرافیان با روحیات و زورگویی های شیرین خانم آشنایی دارند، اما این بار اصرار عجیب و واکنش های جنون آمیز او برای پیشگیری از سفر آقا جواد، همه را میخکوب کرده بود. و اما پس از سفر اخیر آقای توسلیان به کانادا و آمریکا، شیرین عبادی ضمن فحاشی های چاله میدانی به همسرش (که باشگاه از درج آن ها معذور است) این بار او را تهدید می کند تا لا اقل به لندن (محل اقامت شیرین عبادی) سفر نکند و حتی اظهار می کند حاضر است با او قرار ملاقاتی در آمریکا ترتیب دهد و خود به آمریکا برود اما اقا جواد به لندن سفر نکند!

یادآوری می گردد که موضوع بددهانی ها و برخوردهای هتاکانه شیرین عبادی با اطرافیانش برای همه اقوام و بستگان ودوستان نزدیکش شناخته شده است و حتی سال گذشته، شادی صدر (از اصلاح طلبان فمنیست که در جریان فتنه ۸۸ رسما به ضد انقلاب فراری پیوست ) شیرین عبادی را «به مادر فولاد زره »و« فاطی اره» تشبیه کرده بود!

شایان ذکر است همچنان که در خبر قبلی آمده بود، علت مخالفت شیرین عبادی با سفر توسلیان به خارج علاوه بر مسائل مربوط به زندگی خصوصی آنها، آن است که پیش از این آن پیر زن در محافل مختلف فتنه و ضد انقلاب و در دیدار با دیپلمات های اروپایی و آمریکایی، شوهرش را ممنوع الخروح و گروگان دولت ایران وانمود کرده بود و خروج توسلیان از کشور، دروغ گویی و حقه بازی های سخیف عبادی را افشا می کرد.

برچسب ها:
توسل شيرين عبادي به سفارت خانه هاي خارجي: لطفا به همسرم ويزا ندهيد! شیرین عبادی،همسر،خارج، سفارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان