انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است

  • شناسه خبر: 443
انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصولگرا در شهرستان کرج تاکید کرد: برگزاری انتخابات مجلس نهم با حضور حداکثری مردم ضامن اقتدار نظام است. محمود کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف نشانه مهمی بر تاثیر اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش است. […]

خانه » اجتماعی » انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصولگرا در شهرستان کرج تاکید کرد: برگزاری انتخابات مجلس نهم با حضور حداکثری مردم ضامن اقتدار نظام است. محمود کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف نشانه مهمی بر تاثیر اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی تصریح کرد: اگر مردم از چرخه تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند، حاصل استقرار نظامی دیکتاتور، ضد دین‌ و در نهایت محروم حمایت مردمی می‌شود.

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به تاکیدات مکرر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر لزوم اخذ نظر مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان و حساس گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب، امام خمینی طی سخنانی تاکید فرمودند که به پشتوانه رای و نظر مردم انقلاب کرده و دولت تعیین می‌کنند.

کیانی ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب همین شیوه را برای اداره جامعه اتخاذ فرموده و با وجود سختی‌ها و موانع بسیاری که از سوی بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی ایجاد می‌شود، معظم‌له با تمام توان از رای و نظر مردم طی دو دهه اخیر دفاع کرده‌اند.

وی افزود: علت این است که حمایت‌های مردمی و حضور گسترده آنها در صحنه‌های مختلف منجر به اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده و هرگاه مردم ما در صحنه حضوری حداکثری داشتند، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی عقب رانده شده‌اند.

* دشمنان از حضور مردم در صحنه هراس دارند

این فعال سیاسی با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان ایران از حضور مردم در صحنه هراس دارند چرا که می‌دانند با برگزاری انتخاباتی حداکثری تمام نقشه‌های آنها خنثی خواهد شد.

کیانی افزود: کشورهای غربی با استفاده از ابزار رسانه‌ای در تلاش هستند تا مردم ما را دلزده از اسلام و انقلاب نشان داده و به افکار عمومی القا کنند که ملت ایران دیگر حامی انقلاب نیستند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر مردم با حضوری حداکثری و مانند راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در انتخابات شرکت کنند، این حضور منجر به افزایش اقتدار نظام به ویژه در مجامع بین‌المللی خواهد شد.

کیانی در پایان گفت: از سوی دیگر مجلسی که با رای و نظر اکثریت ملت تشکیل شود، از اقتدار بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند وظائف خود به ویژه در حوزه نظارتی را بهتر اجرا کند.

برچسب ها:
انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است نتخابات حداکثری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان