معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان:

اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند

  • شناسه خبر: 44290
اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند

دکتر ارسلان با اشاره به عزم ملی مردم در همایش پیاده روی خانوادگی تصریح کرد: اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند و با شرکت در این همایشات نشاط اولیه را در زندگی ایجاد می کنند.

خانه » آخرین اخبار » اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روستایی صبح انتظار ، بمناسبت ورود آزادگان سرافراز و روز مقاومت اسلامی و فرهنگ پهلوانی برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان در این همایش از روند برگزاری فعالیت های ورزشی و نشاط صبحگاهی در این شهرستان ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدواریم شاهد دوام و استمرار آن در سطح شهرستان باشیم.

وی این حرکت بزرگ که مصادف با ۲۴ مرداد و اولین روز هفته دولت است به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: شعار هفته دولت، رفسنجان شهرستان امید و آرامش؛ فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه می باشد و توجه ویژه ای به توسعه و سرمایه گذاری اقتصادی دارد.

دکتر ارسلان با اعلام این خبر که شهروندان فهیم رفسنجان در مسیر توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قدم بردارند، افزود: در پایان دولت تدبیر و امید این نوید را می دهیم که شکوفایی و توسعه اقتصادی را در شهرستان مشاهده نماییم.

وی با اشاره به عزم ملی مردم در پیاده روی تصریح کرد: اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند و با شرکت در این همایشات نشاط اولیه را در زندگی ایجاد می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان ابراز امیدواری کرد: اگر بتوانیم بستری برای توسعه بخش های ورزشی و فرهنگی ایجاد کنیم این حرکت و توجه باعث بستر سازی مناسب در سطح شهرستان می شود.

وی مردم رفسنجان را مردمی بی ادعا، فرهنگ دوست و بدون مطالبه دانست و افزود: همت کنیم عاری از هرگونه تعصب، نگاه سیاسی و فکری دست در دست هم دهیم و با فراهم کردن بستری مناسب شاهد پیشرفت و توسعه آن باشیم.

دکتر ارسلان با اشاره به اقتصاد رفسنجان که وابسته به کشاورزی، پسته و اقتصاد تک محصولی می باشد یادآور شد: دغدغه مردم کم آبی و آب آشامیدنی شرب در کنار کشاورزی است به همین منظور ستاد سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی رفسنجان فعال شده است.

وی گفت: مردم همت کنند و با سرمایه های کوچک که در اختیار دارند و با تشکیل تعاونی ها و شرکت ها و ورود در عرصه سرمایه گذاری اعلام آمادگی کنند و با مطالعه طرح های ما بستری برای سرمایه گذاری ایجاد نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی وجود اتباع بیگانه و حضور پررنگ آنان در رفسنجان را از معایب خطرناکی دانست و افزود: در این زمینه نیاز است که جوانان با همت و عزم ملی در عرصه فعالیت های کاری حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نهادینه شدن کمک به هم نوع در فرهنگ شهرستان، گفت: در طول مسیر همایش پیاده روی دوستداران طبیعت به جمع آوری زباله ها پرداختند که امیدواریم با این عمل فرهنگ سازی خوبی نسبت به طبیعت داشته باشیم و نیاز است مدیریت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

 

 

 

برچسب ها:
پیاده روی خانوادگی روستایی توسعه و سرمایه گذاری اقتصادی خان خشتی رفسنجان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان