رئیس کل دادگستری استان کرمان

مدیران ادارات دولتی از به‌کارگیری منشی زن خودداری کنند

  • شناسه خبر: 42359
مدیران ادارات دولتی از به‌کارگیری منشی زن خودداری کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ادارات دولتی از به کارگیری منشی زن خودداری کنند،گفت:اگر مدیران ادارات و شرکت‌های دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند، قطعا تحولی در حوزه حجاب و عفاف شکل می‌گرفت.

خانه » آخرین اخبار » مدیران ادارات دولتی از به‌کارگیری منشی زن خودداری کنند

به گزارش  “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی به مناسبت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه ترویج عفاف از وظایف اصلی حکومت اسلامی است، اظهار کرد: عفاف یک فضیلت اخلاقی است و می‌تواند ضامن سلامت معنوی جامعه شود.

00cheragh

وی افزود: حجاب که بخشی از فضیلت عفاف است، فقط یک امر شخصی و فردی نیست، بلکه سلامت اخلاقی و امنیت روانی جامعه به آن بستگی دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تولید لباس‌های مبتذل، تنگ، کوتاه و آزار دهنده یک اقدام مخل امنیت اخلاقی – اجتماعی است که مسئولان باید با عوامل آن که عامل ناامنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام توکلی، بیان کرد: تقید به حجاب و پوشش شرعی ریشه در باطن افراد و نوع تربیت خانوادگی آنها دارد و به سبب آنکه به دنبال دلبری و خودنمایی نیستند، هم خود آرام‌تر و سربه راه‌ترند و هم سبب انحراف و بداخلاقی دیگران نمی‌شوند و اگر می‌گویند نمی‌توان مردم را به زور به بهشت برد، می‌گوییم، راهِ رفتن به جهنم را نیز نباید تسهیل کرد.

وی اظهارکرد: در حوزه حجاب و عفاف به بهانه کار فرهنگی نباید از وظیفه شرعی و قانونی شانه خالی کرد و هرگاه دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی اقدامی در برخورد با هنجارشکنان کرده‌اند، افرادی که کار فرهنگی هم نمی‌کنند به نوعی مخالفت کرده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان، افزود: اگر مدیران ادارات و شرکت‌های بزرگ دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند و از به کارگیری منشی زن خودداری می‌کردند، قطعا شاهد تحولی در حوزه حجاب و عفاف بودیم.

حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود نیروی انتظامی با حمایت و پشتیبانی ستاد صیانت از عفاف و حجاب به وظیفه قانونی خودش در مقابله با هنجارشکنان اقدام کند.

 

برچسب ها:
ادارات حجاب رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مدیران ادارات دولتی از به کارگیری منشی زن خودداری کنند،گفت:اگر مدیران ادارات و شرکت‌های دولتی به حفظ حجاب و پوشش شرعی کارکنان خود اهتمام داشتند، قطعا تحولی د عفاف منشی زن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان