دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان:

نظارت و تذکر باید از روی خیرخواهی باشد تا مورد قبول واقع شود

  • شناسه خبر: 41083
نظارت و تذکر باید از روی خیرخواهی باشد تا مورد قبول واقع شود

محمد سلطان زاده در گردهمایی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر عمل به این فریضین را از شئونات جکومت اسلامی بیان کرد و گفت: توجه به معنویت، ترویج عدالت و زکات در سایه امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود. به گزارش “خانه خشتی”، دبیر ستاد امر به معروف […]

خانه » آخرین اخبار » نظارت و تذکر باید از روی خیرخواهی باشد تا مورد قبول واقع شود

محمد سلطان زاده در گردهمایی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر عمل به این فریضین را از شئونات جکومت اسلامی بیان کرد و گفت: توجه به معنویت، ترویج عدالت و زکات در سایه امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود.

به گزارش “خانه خشتی”، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به نقش مردم در حکومت اسلامی، اظهار داشت: تذکر مردمی وظیفه مردم، نخبگان، اساتید و فرهنگیان است که چه لساناً و چه کتباً بایستی به خوبی اجرا شود.

دبیر ستاد توجه به جهان بینی الهی در جامعه اسلامی را منجر به بارش نزولات و خیرات دانست و افزود: نظارت و تذکر باید از روی خیرخواهی باشد تا مورد قبول واقع شود.

سلطان زاده ایجاد فرهنگ اجرای امر به معروف و نهی از منکر را به منظور جلوگیری از وقوع برخی ناهنجاری ها ضروری دانست و گفت: اگر این فرهنگ در جامعه به وجود آید، افراد با شادی و نشاط و روح سپاسگزارانه حضور می یابند.

وی احیاء آموزش های مخصوص را با اهمیت برشمرد و افرود: به کارگیری امکانات و استفاده از فضاهای آموزشی مناسب مثل نماز جمعه به احیاء امر به معروف و نهی از منکر می انجامد.

سلطان زاده ادامه داد: رسالت ستاد، احیاء فرهنگ نظارت همگانی، آموزش مردم از طریق شیوه های مختلف رسانه ای، ایجاد حساسیت نسبت به پیشرفت سالم سازی جامعه است که برای ایجاد آن نیازمند فضای فرهنگی و تبلیغی مطلوب هستیم.

برچسب ها:
امر به معروف دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان رفسنجان سرچشمه نهی از منکر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان