حجت الاسلام خاتمی:

ولایت فقیه ستون فقرات نظام است/خانواده های شهدا با افتخار از شهیدشان یاد کنند

  • شناسه خبر: 40859
ولایت فقیه ستون فقرات نظام است/خانواده های شهدا با افتخار از شهیدشان یاد کنند

به گزارش “خانه خشتی”، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در یادواره سرداران و ۵۲ شهید خنامان، به نقش ولایت به عنوان یکی از ابعاد فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: اگر ولایت فقیه را از قانون اساسی بردارند، نظام طاغوتی به وجود می آید. حجت الاسلام خاتمی افزود: در وصیت شهدا آمده که امام […]

خانه » ولایت فقیه ستون فقرات نظام است/خانواده های شهدا با افتخار از شهیدشان یاد کنند

به گزارش “خانه خشتی”، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در یادواره سرداران و ۵۲ شهید خنامان، به نقش ولایت به عنوان یکی از ابعاد فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: اگر ولایت فقیه را از قانون اساسی بردارند، نظام طاغوتی به وجود می آید.

حجت الاسلام خاتمی افزود: در وصیت شهدا آمده که امام را تنها نگذارید؛ خط ولایت فقیه است که به امام زمان متصل می شود.

وی اظهار داشت: تداوم ۳۶ ساله انقلاب به برکت مدیریت ولایت فقیه است؛ وگرنه برای آسیب رساندن به نظام توطئه ها چیدند؛ جنگ هشت ساله صدام علیه ایران و فتنه ۸۸ نمونه ای از آن بود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فتنه ۸۸ برای مقابله با نظام الهی ایجاد شده بود که به فضل الهی پشت سر گذاشته شد؛ و شعارهای مردم در آن زمان و بصیرت آن ها موجب نجات کشور شد.

خاتمی خطاب به خانواده های شهدا تأکید کرد: فلسفه تشکیل یادواره شهدا، بازگویی فرهنگ شهادت است و بازماندگان شهدا باید این فرهنگ را زنده بدارند.

وی اضافه کرد: سرمایه داران بهشتی شهدا هستند و خانواده های آن ها باید به این گل های معطر بهشتی ببالند و با افتخار از پدر یا همسر یا فرزند شهید خود یاد کنند و از پیشوند «شهید» برای معرفی آنان استفاده کنند

 

 

برچسب ها:
بصیرت حجت الاسلام خاتمی خنامان رفسنجان فتنه 88 فرهنگ شهادت ولایت فقیه یادواره شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان