فرماندار رفسنجان:

ایجاد اشتغال جهت رفع بیکاری و کسب روزی حلال مؤثر است

  • شناسه خبر: 40799
ایجاد اشتغال جهت رفع بیکاری و کسب روزی حلال مؤثر است

ملانوری گفت: با ایجاد فرهنگ کسب و کار و ایجاد شغل در بحث کارگروه ها، تولیدی ها و مؤسسات، بسیاری از معضلات جامعه که به علت مشکلات معیشتی و اقتصادی می باشد کاهش می یابد.

خانه » آخرین اخبار » ایجاد اشتغال جهت رفع بیکاری و کسب روزی حلال مؤثر است

به گزارش “خانه خشتی”، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان، با حضور امام جمعه، فرماندار ، شهردار و سایر اعضاء در دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این جلسه با اشاره به مشکلات و معضلات که هزینه های بسیاری در بردارد اظهار داشت: با ایجاد فرهنگ کسب و کار و ایجاد شغل در بحث کارگروه ها، تولیدی ها و مؤسسات، بسیاری از معضلات جامعه که به علت مشکلات معیشتی و اقتصادی می باشد کاهش می یابد.

وی افزود: ایجاد فرهنگ کار و شغل باعث می شود هر تحصیل کرده ای به دنبال شغل مناسب باشد که این موجب رفع نگرانی آنان می گردد.

حمید ملانوری در خصوص برنامه ریزی برای آموزش کسبه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کارگروهی تشکیل دهد که علمای دینی و اساتید شیوه های کسب حلال را به آنان بیاموزند.

وی با تأکید بر جمع آوری دست فروشان افزود: افراد دست فروش در شهرستان از چند طیف هستند که با دست فروشان ایرانی در حد امکان مساعدت و کمک شود زندگی آنان تأمین گردد و با اتباع بیگانه نیز برخورد جدی صورت گیرد، چون آنان ضمن اشتغال، تبعات اجتماعی وارد جامعه می کنند.

فرماندار رفسنجان نظارت بر اصناف را بسیار مهم عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مالیاتی که صنف طلافروشان و رستوران ها از مردم می کیرند پیگیری و بررسی شود.

ملانوری توجه به بحث اشتغال و سرمایه گذاری را از عوامل جلوگیری معضلات اجتماعی دانست و گفت: ایجاد زمینه اشتغال جهت رفع بیکاری و کسب روزی حلال و همچنین اسلامی کردن بازار موجود اهمیت بسیاری دارد.

وی با تأکید بر کارگروه های کوچک و زود بازده در سطح شهرستان افزود: تشکیل انجمن کارآفرینی برای مشورت در باب طرح ها و سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته، که امیدواریم به همین صورت ادامه یابد.

خبرنگار: مهناز شریفی

برچسب ها:
اشتغال رفسنجان زودبازده سرمایه گذاری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان