امام جمعه رفسنجان

تلاش فراگیر و کار با وجدان مهمترین پیام امام(ره) در بعد اقتصادی است

  • شناسه خبر: 39979
تلاش فراگیر و کار با وجدان مهمترین پیام امام(ره) در بعد اقتصادی است

امام جمعه رفسنجان گفت: دیدگاه امام راحل این بود که ما در بربار هر تشدید و تهدیدی متزلزل نشویم. حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی”، امام خمینی(ره) را یک الگوی به تمام معنا عملی در تمام جهات رفتاری، معنوی، اخلاقی و انس و ارتباط با خانواده دانست و گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » تلاش فراگیر و کار با وجدان مهمترین پیام امام(ره) در بعد اقتصادی است

امام جمعه رفسنجان گفت: دیدگاه امام راحل این بود که ما در بربار هر تشدید و تهدیدی متزلزل نشویم.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گو با “خانه خشتی”، امام خمینی(ره) را یک الگوی به تمام معنا عملی در تمام جهات رفتاری، معنوی، اخلاقی و انس و ارتباط با خانواده دانست و گفت: امام(ره) همانی را که مد نظر اسلام است نزدیک یا همانند آن را عمل می نمودند.
وی توجه به خود و دیگران را دو اهتمام اساسی برای هر انسانی برشمرد و گفت: کسی که از استراحت خود بکاهد می تواند هم به خود و روحش توجه کافی نماید و هم به دیگران که امام خمینی(ره) به خوبی به این مهم رسیده بودند.
رمضانی فراگیری دانش و علوم و تلاش شبانه روزی را از دیگر ویژگیهای امام راحل برشمرد و گفت: ما باید عملکرد حوزه های علمیه در این خلاصه کنیم که در طول یک قرن بتوانند تنها یک امام خمینی(ره) و یا یک امام خامنه ای(معظم له) تحویل دهند، این بزرگواران کسانی هستندبا گذشتن ازخود به ورای وجود توجه می کنند.
وی تنها عشق و علاقه زبانی به امام را کافی ندانست و تصریح کرد: علاقمند واقعی آنکسی است که نسبت به امام خود معرفت داشته باشد.
رمضانی با اشاره به شعار”اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”، خاطر نشان کرد: این مسلک امام راحل بود همچنان که فرمایش رهبرحکیم انقلاب نیز است، جامعه ی هدف ولی امر مسلمین همه مردم است و تنها خلاصه به مرز جغرافیایی خاصی نمی شود.
وی افزود: دیدگاه امام راحل این بود که ما در بربار هر تشدید و تهدیدی متزلزل نشویم.
امام جمعه رفسنجان به با اشاره با بیاناتی از رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: مسئولانی که دغدغه ی رفع مشکلات معیشتی مردم را دارند باید بدانند که درمان آن را در درون جستجو کنند و از منابع و اقتدارداخلی استفاده کنند تا به اقتصاد مقاوم برسند.
رمضانی پور مهمترین پیام امام(ره) در بعد اقتصادی را تلاش فراگیر و کار با وجدان دانست و گفت: در بعد فرهنگی پیام ایشان همان با باور و اعتقاد به ارزشها می باشد.

برچسب ها:
تلاش فراگیر و کار با وجدان مهمترین پیام امام(ره) در بعد اقتصادی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان