به مناسبت هفته هلال احمر

مانور زلزله و ایمنی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 38451
مانور زلزله و ایمنی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

به مناسبت هفته ی هلال احمر مانور زلزله و ایمنی صبح امروز با حضور سازمان های هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ ، نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی، آتش نشانی ، آب، برق و گاز و مخابرات در محل خیابان مطهری رفسنجان بر گزار گردید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، در این مانور هریک از گروه های شرکت […]

خانه » آخرین اخبار » مانور زلزله و ایمنی در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

به مناسبت هفته ی هلال احمر مانور زلزله و ایمنی صبح امروز با حضور سازمان های هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ ، نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی، آتش نشانی ، آب، برق و گاز و مخابرات در محل خیابان مطهری رفسنجان بر گزار گردید.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، در این مانور هریک از گروه های شرکت کننده طبق چارت عملیاتی خود در منطقه حضور و کار خود را انجام دادند.

حسن امینی دبیر ستاد بحران شهرستان رفسنجان در حاشیه ای برگزاری این مانور در گفت و گو با خانه خشتی ، آماده سازی مسیر و ایجاد حلقه امنیتی به کمک نیروی انتظامی،  اطفاء حریق با کمک آتش نشانی و ترمیم و قطع انشعابات در صورت اعلام خطر با کمک ادارات آب، برق و گاز را بخشی از عملیات های این مانور برشمرد.

وی افزود: پس از این مراحل نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای نجات جان مجروحان وارد صحنه می شوند و در پایان اورژانس ۱۱۵ کار انتقال بیماران به بیمارستان را انجام می دهد.

امینی برگزاری این مانور که به مدت ۳۰ دقیقه طول کشید را برای عموم مردم مفید دانست و گفت: اجرای چنین برنامه هایی در زمان وقوع حوادث و بحران ضروری و یادگیری کمک های اولیه از واجبات زندگی است.

این مسئول تصریح کرد: سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در کلاس های کمک های اولیه شرکت و اقدامات اولیه شامل احیای قلبی و ریوی، بازکردن راه هوایی، آتل بندی ، بانداژ، مهار سوختگی ها و مقابله با آسیب ها را آموزش دیدند.

وی از مردم خواست تا کلاس های کمک های اولیه را جدی بگیرند تا بتوانند در هنگام حادثه بهترین عملکرد را داشته باشند.

لازم به ذکر است فرماندار رفسنجان نیز به عنوان مسئول ستاد بحران شهرستان از برگزاری مانور بازدید کرد.

IMG_3608 IMG_3611 IMG_3614 IMG_3616 IMG_3619 IMG_3624 IMG_3626 IMG_3635 IMG_3643 IMG_3644 IMG_3647 IMG_3661 IMG_3669 IMG_3679 IMG_3681 IMG_3696 IMG_3713

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مانور زلزله هلال احمر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان