افراد بی بضاعت رایگان در مراسم اعتکاف شرکت کنند

  • شناسه خبر: 38177
افراد بی بضاعت رایگان در مراسم اعتکاف شرکت کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت : افرادی که نمی توانند هزینه اعتکاف خود را بپردازند وبه واسطه نداشتن پول از این مراسم معنوی بی نصیب می شوند کمیته امداد  هزینه آن ها را می پردازد. حسین شعبانی در جمع خبرنگاران افزود : با هدف بالابردن فرهنگ اعتکاف ستاد اعتکاف در کمیته امداد […]

خانه » آخرین اخبار » افراد بی بضاعت رایگان در مراسم اعتکاف شرکت کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت : افرادی که نمی توانند هزینه اعتکاف خود را بپردازند وبه واسطه نداشتن پول از این مراسم معنوی بی نصیب می شوند کمیته امداد  هزینه آن ها را می پردازد.
حسین شعبانی در جمع خبرنگاران افزود : با هدف بالابردن فرهنگ اعتکاف ستاد اعتکاف در کمیته امداد تشکیل و افراد می توانند رایگان در مراسم اعتکاف شرکت کنند.
وی اظهار داشت : کیمته امداد امام خمینی رفسنجان طرحی به نام عید تا عید از سیزدهم رجب سالروز ولادت امام علی (ع) تا نیمه شعبان میلاد امام مهدی (عج) به منظور جمع آوری صدقات ویژه امام زمان (عج) در نظر گرفته است.
شعبانی با اشاره به اینکه برای ارتقاء سطح کیفی و کمی فرهنگ اعتکاف ، ستاد اعتکاف در این اداره تشکیل می شود تصریح کرد : پایگاههایی در مساجد به مدت یک ماه راه اندازی می شود و برای معتکفینی هم که در مساجد هستند صندوق های ویژه جمع آوری نذورا تامام زمان (عج) در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد:با جلسه ای که با خیرین خارج از کشور داشتیم قرار شد آن ها هسته خیرین را تشکیل دهند و آنها نیز در این طرح سهمی داشته باشند.

برچسب ها:
اعتکاف بی بضاعت خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان