هدف اصلی آمریکا، سقوط نظام اسلامی است

  • شناسه خبر: 38079
هدف اصلی آمریکا، سقوط نظام اسلامی است

به گزارش “خانه خشتی”، آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ، در جمع عزاداران شهادت امام هادی (ع) در کشکوئیه گفت : تردید نداشته باشید بمب هسته ای بهانه است و هدف اصلی آمریکا، سقوط نظام اسلامی است. وی با یادآوری دشمنی های آمریکا علیه نظام از ابتدای پیروزی انقلاب […]

خانه » آخرین اخبار » هدف اصلی آمریکا، سقوط نظام اسلامی است

به گزارش “خانه خشتی”، آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ، در جمع عزاداران شهادت امام هادی (ع) در کشکوئیه گفت : تردید نداشته باشید بمب هسته ای بهانه است و هدف اصلی آمریکا، سقوط نظام اسلامی است.

وی با یادآوری دشمنی های آمریکا علیه نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، گفت : آمریکا می خواهد این استقلالی را که شما مردم بواسطه مجاهدت ها، فداکاری ها، سختی ها و خون شهیدانتان به دست آورده اید به غارت ببرد و بگوید این هم از اسلامی که از آن دم می زدید.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان، تنها راه پاسداری از انقلاب اسلامی را “فرهنگ مقاومت” عنوان کرد و افزود: مقاومت هزینه دارد اما میوه شیرین آن “عزت و سرافرازی” است.

آیت الله خاتمی یکی ازمؤلفه های اصلی استحکام داخلی را تحکیم محور وحدت دانست و گفت: محور وحدت این ملت ولی فقیه است، کیست منکر این واقعیت شود که در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، همه گروه‌ها آمدند، کمونیست‌ها لیبرال‌ها و توده‌ای‌ها آمدند، هر کسی به خیال خودش در گوشه‌ای از کشور مبارزه کرد اما زمانی این انقلاب به پیروزی رسید که یک ولی فقیه یعنی امام راحل عظیم‌الشأن به صحنه آمد و به تعبیر خود طاغوتی‌ها در مذاکرات محرمانه‌شان، مثل برف آب شدند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: مسئله ولایت فقیه سرمایه این کشور بوده، هست و خواهد بود و نهادینه شده است، مردم ما به این قانون اساسی رأی دادند و جای بحث و تردیدی هم ندارد و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی مرگ بر براندازان، یعنی مرگ بر افرادی که برای سقوط  نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

برچسب ها:
آمریکا آیت الله خاتمی : بهانه رفسنجان فرهنگ مقاومت کشکوئیه مجلس خبرگان رهبری نماینده مردم کرمان هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان