امام جمعه رفسنجان:

امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ بدون این فریضه فساد همه جا را خوهد گرفت

  • شناسه خبر: 36817
امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ بدون این فریضه فساد همه جا را خوهد گرفت

امام جمعه رفسنجان امر به معروف و نهی از منکر را متعلق به همه و نه تنها یک گروه خاص دانست و تصریح کرد: این پدیده باید تبدیل به یک فرهنگ شود و خیلی بد است که ما آن را نبینیم.

خانه » آخرین اخبار » امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ بدون این فریضه فساد همه جا را خوهد گرفت

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار با اهمیت برشمرد و خاطر نشان کرد: طبیعی است که مجلس ها و دولت ها می آیند و می روند و عملکردی از خود برجای می گذراند اما نقش مردم و نیروهای ارزشی در ایستادگی پای این نظام بیشتر بوده است  و درصد حفظ این نظام توسط این ناحیه بیشتر از سایر گروه هاست.

وی افزود: باید به عنوان یک وظیفه برای خود بدانیم که نظام را با هر قیمتی حفظ کنیم و آنچه هم بدست امده است حاصل تلاش رزمندگان و ریختن شدن خون شهدا بوده است.

وی تعلیم و تربیت را اقدام عمده سپاه در سال های گذشته دانست و گفت: بنا به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب تزکیه در مرتبه ای بالاتر از تعلیم قرار دارد و این دو با هم دو بال برای رشد جامعه هستند ، شجره طیبه صالحین از دیگر رهنمودهای رهبری در سال های گذشته بوده است که قدم های خوبی برای اجرای آن برداشته شده است.

وی افزود:  باید در زمینه تعلیم و تربیت به خوبی سرمایه گذاری شود که میزان اصلاح افراد در جامعه است.

امام جمعه رفسنجان برنامه ریزی سپاه پیرامون بحث فرهنگ و آموزش را یکی از کارهای مهمی دانست که بیش از پیش باید پیگیری گردد و یادآور شد: در این زمینه دغدغه فرهنگی رهبر انقلاب و همچنین احساس خطر ایشان برای زیر سوال رفتن استقلال کشورمان را مشاهده می کنیم.

وی افزود: مسئولین یک شهر بایند به دنبال راهکار برای پدیده های شوم بوجود آمده باشند تا آن شهر الگوی برای سایرین باشد.

رمضانی پور امر به معروف و نهی از منکر را متعلق به همه و نه تنها یک گروه خاص دانست و تصریح کرد: این پدیده باید تبدیل به یک فرهنگ شود و خیلی بد است که ما آن را نبینیم.

وی افزود: بدون فریضه امر به معروف و نهی از منکر فساد همه جا را خوهد گرفت و دیگر از عهده ی یک نیرو خارج می شود و دیگرحلال و حرام در جامعه تفاوتی نخواهد داشت.

رمضانی بهترین جایگاه در بحث فرهنگ سازی را سپاه دانست و گفت: این سازمان باید خواسته رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل بپوشاند و نگذارد که این مهم تنها بصورت یک شعار مطرح گردد.

وی موفقیت و شکست دولت را موفقیت و شکست نظام و حکومت دانست و خاطر نشان کرد:  مسئولین با جدیت وارد کار شوند و نگذراند این روزها بدون نتیجه بگذرد.

رمضانی تصریح کرد: مدیران تنها به ساعت کاری اکتفا نکنند و فراتر از میز و صندلی تلاش کنند، به پرسنل زیر دست خود توجه کنند و سعی در اصلاح امور داشته باشند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان امربه معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ شود/ بدون این فریضه فساد همه جا را خوهد گرفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    امر به معروف و نهی از منکر میتواند ما را در صراط مستقیم قرار بدهدواز همه الودگیها دور کند وجامعه ای سالم به ارمغان می اورد از وبلاگ بنده دیدن فرمایید و بنده را از نظرات خود بهره مند فرمایید التماس دعا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان