رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان: شهدای هسته ای الگو و اسوه ما هستند.

  • شناسه خبر: 3344
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان: شهدای هسته ای الگو و اسوه ما هستند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز”: نصرالله گرامی بعد از ظهر امروز: در مراسم تجلیل از خانواده شهید احمدی روشن اظهار داشت: شهدای جنگ تحمیلی باعث شدند که ایران اسلامی با این اقتدار و صلابت بماند و در حال حاضر هم بحث جنگ نرم از اهمیت خاصی برخوردار است. گرامی افزود: هرکسی به مقام شهادت […]

خانه » اجتماعی » رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان: شهدای هسته ای الگو و اسوه ما هستند.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز”: نصرالله گرامی بعد از ظهر امروز: در مراسم تجلیل از خانواده شهید احمدی روشن اظهار داشت: شهدای جنگ تحمیلی باعث شدند که ایران اسلامی با این اقتدار و صلابت بماند و در حال حاضر هم بحث جنگ نرم از اهمیت خاصی برخوردار است.

گرامی افزود: هرکسی به مقام شهادت نمی رسد و خیلی از افراد لیاقت شهادت ندارند و به آن دست نمی یابند و شهدای هسته ای الگو و اسوه ما هستند.

وی تصریح کرد: خون شهدای هسته ای کشورمان موجب اراده و دشمن شناسی بیشتر دانشجویان شده است و آن ها به درست بودن راه نظام اسلامی پی برده اند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان از دانشگاه های بزرگ کشور محسوب می شود و دارای ۷۸ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۰۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۲ رشته در مقطع دکترای تخصصی است وبیش از ۶۰۰ عضو عیات علمی مشغول به تدریس دارد.

گرامی عنوان کرد: ۱۶۰ هزار دانشجو در ۱۱۰ واحد آموزشی استان کرمان در حال تحصیل و علم آموزی هستند.

برچسب ها:
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان: شهدای هسته ای الگو و اسوه ما هستند.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان