باخت بانوان والیبالیست مقابل نفت

  • شناسه خبر: 237276
باخت بانوان والیبالیست مقابل نفت

تیم والیبال بانوان صنعت مس رفسنجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور، برابر تیم نفت امیدیه به میدان رفت و این دیدار با برتری نفت به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » باخت بانوان والیبالیست مقابل نفت

به گزارش خانه خشتی؛ تیم والیبال بانوان صنعت مس رفسنجان عصر امروز به مصاف تیم نفت امیدیه رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نفت یافت.

نفتی‌ها ست‌های اول و دوم را با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 14 به سود خود پایان بردند، در ست سوم 25 بر 19 مس رفسنجان پیروز شد، اما در ست چهارم نفت با پیروزی 25 بر 16 به پیروزی رسید.

خبر از: سعیده باقری

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان