باخت بانوان والیبالیست مقابل نفت
تیم والیبال بانوان صنعت مس رفسنجان در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور، برابر تیم نفت امیدیه به میدان رفت و این دیدار با برتری نفت به پایان رسید.
خانه » آخرین اخبار »
به گزارش خانه خشتی؛ تیم والیبال بانوان صنعت مس رفسنجان عصر امروز به مصاف تیم نفت امیدیه رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نفت یافت.
نفتیها ستهای اول و دوم را با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 14 به سود خود پایان بردند، در ست سوم 25 بر 19 مس رفسنجان پیروز شد، اما در ست چهارم نفت با پیروزی 25 بر 16 به پیروزی رسید.
خبر از: سعیده باقری
انتهای پیام/
برچسب ها: