امام جمعه رفسنجان:
انتقام‌گیری ایران از اسرائیل دشمن را دچار اضطراب کرده است

  • شناسه خبر: 213225
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>انتقام‌گیری ایران از اسرائیل دشمن را دچار اضطراب کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: اسرائیل در یک اضطراب قرار دارد و بعضا عقب‌نشینی‌های اخیر در نوار غزه به همین دلیل است.

خانه » اجتماعی » انتقام‌گیری ایران از اسرائیل دشمن را دچار اضطراب کرده است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های این هفته شهرستان ضکن ضمن تبریک عید فطر گفت: همه سعی کنیم از دستاوردهای ماه رمضان مراقبت کنیم و اندوخته ها را برای یک سال مورد بهره برداری قرار دهیم، انس با قرآن و مساجد را منحصرا برای ماه رمضان ندانیم و در برنامه زندگی داشته باشم.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اخیرا به مسئله حجاب اشاره کردند، حجاب یک حکم الهی، شرعی و مسئله قانونی است، نمی شود مسئله بدحجاب را عادی سازی کرد، مردم وظیفه دارند وظیفه الهی را رعایت و جلوی منکر را بگیرند.

وی رونق گرفتن چشم‌چرانی و هوس‌بازی، توسعه فساد و فحشا، سوء قصد و تجاوز به عنف، بارداری‌های نامشروع و سقط جنین، پیدایش و رواج بیماری‌های روانی و مراقبتی، فرار از خانه و خودکشی، بی‌مهری مردان چشم‌چران نسبت به همسران خود، بالارفتن آمار طلاق و یا طلاق عاطفی، رقابت در تجملات و آرایش‌های غیرمتعارف، ایجاد دلهره و نگرانی برای خانواده‌ها را از پیامدهای بدحجابی و بی‌حجابی برشمرد.

امام جمعه رفسنجان تذکر داد: دستگاه‌های مسئول در برخورد با روزه‌خواری کوتاهی کردند، مسئولین مربوطه باید نسبت ترک فعل جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام عسکری اظهار کرد: بدنبال حمله رژیم غاصب صهیونیستی  به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن ١٣نفر، رهبری و مسئولین بیان کردند عملکردی خواهند داشت که رژیم اسرائیل از این کاری که کرده پشیمان خواهد شد، اکنون اسرائیل در یک اضطراب قرار دارد و بعضا عقب‌نشینی‌های اخیر در نوار غزه به همین دلیل است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: دولت آمریکا پیام داده است که نقشی در این کار نداشته است، آنها ترسیده اند و این بخشی از مبارزه است.

وی گفت: ممکن است انتقام‌گیری مستقیما از طرف ایران صورت نگیرد و مصلحت را در این بدانند که خودشان وارد عمل نشوند و انتقام را از رژیم غاصب صهیونیستی که به هیچ یک از قوانین بین المللی تمکین نمی‌کنند، غیر مستقیم بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان